cyriax Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg skal kjøpe en sort DVD spiller. Er det noen som vet om et annet merke en Samsung, og hvor jeg kan kjøpe den Lenke til kommentar
smjhans Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har en Memorex DVD-rom. (DVDmaxx 1648AJ) Tror de selger en liknende modell på Elkjøp nå til rundt 500 kr. Fant ut at Lite-on DVD rom bruker samme fronten som denne. Og den kan bestilles i sort på It butikken for 41kr. Er bare å kneppe av. Kjør ut skuffen før du vipper av dekslet på skuffa i nedkanten. Og ta av fronten etterpå. Mulig du må løsne de 4 skruene som holder bunndekslet for å slippe å bryte for mye da det er noen haker som må dyttes inn og noen av de butter inn i kretskortet når du klemmer de inn.Dette går fint uten å bryte forseglingen.Har gjort dette selv. Adresse til butikk:http://no.itbutikken.dk/ gå til CD/DVD brennere og velg Lite-on.Dekslet ligger under samme valg som disse. Lykke til! _________________ MSI ultra-ARU MSI geforce 4 TI 4200 Pentium 4 1,6 (NW) Chieftec miditower aluminium Hitachi LCD 15"skjerm 2x40gb WDC 400BB harddisker @ RAID 0 512 Twin Mos DDR ram Memorex DVD-Maxx 1648 AJ Lite-on LTR-40125S <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: smjhans på 2002-09-19 20:17 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: smjhans på 2002-09-19 20:19 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: smjhans på 2002-09-19 20:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå