Kim64 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei, trenger et program som kan flytte Windows xp fra en disk til en annen.. Norton ghost er utelukket, da dette ikke vil virke, siden det ikke er nett på den datan.. Må være freeware, eller som kan lastes ned Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ghost funker da uten nett. hvor har du det fra at du må ha nett? Bare fyr i gang en Ghost til en DVD/CD, og booot den på den andre PC'n Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er jo mange versjoner av Ghost, det er kanskje der misforståelsen kommer fra. Enterprise løsninger er nok ikke egnet for vanlig bruk. Ghost 2003 er den enkleste versjonen. HDClone er gratis. http://www.miray.de/products/sat.hdclone.html Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 hdclone kunne man bare kopiere fra diskett til cd på gratis versjonen... ihvertfall som jeg kunne se Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Skal den nye disken sitte i samme maskin? Dreier det seg altså om å klone den gamle disken og la en ny (og større?) disk ta over i den samme maskinen? I tillegg til det som allerede er nevnt kan vi jo ta med et par til: 1. DrvClonerXP (hint: Google) 2. SW levert fra diskprodusent. Jeg vet at dette finnes for Maxtor, Seagate, WD, og IBM (vel, Hitachi nå). (Vel, det fantes i hvert fall tidligere.) Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gratis backup av alt! TIPS: Her er gratisprogrammet som utfordrer Ghost, TrueImage og andre image-løsninger. http://www.dinside.no/php/art.php?id=280142 Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Ja skal overføre xp fra en 16 gig ide/p-ata til en 200gig s-ata edit: prøvde det Driveimage, og etter jeg klona diskene og skulle åpne den i min datamaskin så kom det opp at disken var skadet eller ikke virket som den skulle Men driver og får tak i norton ghost 2003 nå.. Men hva gjør jeg etter at jeg har klonet disken så er det bare og koble ut IDE/p-ata disken så starter den selv fra s-ata disken? Endret 22. februar 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå