Joachim_F Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Monolith vil fortsette historien fra F.E.A.R. i spill til PC og konsoll, men etterfølgerne får nytt navn. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vet ikke om dette blir så bra ... så lenge de ikke utvanner, og ikke gjør det for pengenes skyld, kan det gå. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 seff gjør de det ikke for pengene sin skyld Det er dugnad Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hehe Alt blir gjort for pengenes skyld! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er ikke så veldig glad i etterfølgere, fordi det undergraver kreativiteten, men Monolith har vist tidligere at de vet hvordan man bygger videre på et gammelt konsept. Dessuten har de allerede mange forskjellige titler å se tilbake på. Så lenge de stopper med denne ene, er det greit for meg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 De for komme med hva de vil. Men hvor skal spillet forsette fra? Jeg har snart runna det (ikke si noe) så får vi se. Hvor mange Intervaller er på FEAR tilsammen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Så lenge dei tek seg tid og jobber skikkelig med dei forskjellige versjonane, kan dette verte bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg