rockingchair Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg satt å tenkte tilbake på mine gamle Amiga dager, og jeg kom til å huske på det geniale spillet jeg brukte så mye av min barndom på, nemmelig Quest For Glory. Det var ikke noe som å utforske skogen irundt byen, den utroligt gode følelsen jeg fikk hver gang jeg fant noe nytt, kommet meg et skritt nermere å vinne spillet. Senere, har jeg testet noen av di andre Quest For Glory spillene, på pc, remakes med VGA grafikk mye morro må jeg si. spesielt det siste spillet i serien, Breath of fire (nr 5). jeg å si jeg synst det var fortsatt like genialt som di andre i serien. Er det noen som har hørt noe om et spill till i denne serien? eller har sierra skrinlagt det helt? Synest di fleste nyere spill, mangler mye av det morsomme elemented. som jeg synst det var i så mange gamlere spill, og heller gitt oss alle kjempegrafikk. Mens man mister noe av sjarmen med det hele. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 5'ern er den siste, og det blir nok ikke flere. QFG1 var forøvrig et av de første vga spillene jeg spillte ^_^. Det var tider det. Slet litt med å kjøre det på 286'en da.. hehe, for lite minne, og ikke hadde jeg mus heller... haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå