stoneyboy Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Lette rundt på siden men fant ingen artikler om eksterne hardisker, så spør heller her. Jeg vuderer og kjøber en ekstern harddisk til å ha "backup" av viktige filer. Vil bare ha en driftsikkert ekstern harddisk som jeg kan skru av og på etter behov og slenge filene over på. Så på komplett, men vet ikke hva evt.merker som er bedre o.l Noen drevne som kan hjelpe? Takk so mycke ^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvor mye penger skal du bruke og hvor stor lagringkapasitet ønsker du? Lenke til kommentar
stoneyboy Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hvor mye penger skal du bruke og hvor stor lagringkapasitet ønsker du? 5646851[/snapback] Hej, rundt om 200gb holder det antar jeg, kanskje opp til 300. Budjett på omlag 1500 spenn. Noe å anbefale ? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 enten maxtor onetouch eller western digital (den har jeg 320gb finnes også 250) begge finner du på komplett. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg er i ferd med å kjøpe meg en eller to eksterne disker selv og har bestemt meg for denne: LaCie P3 250 GB USB 2.0 til 1079,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå