L4r5 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bestillte i forrige uke et HK fra PSData. Når jeg fikk det i posten så oppdaget jeg at BIOS-batteriet manglet. Sendte raskt en epost (i en hyggelig og høflig tone) og de sendte meg et i posten med en gang. Regner ikke dette som en stor feil, siden det mest sannsynlig er MSI som har driti på draget og ikke PSData.... Men uansett: Takk, PSData, for rask og god service når uhellet først var ute Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bra service ja, det er slik kunder ser tilbake til når de skal handle neste gang. For du kommer til å handle der igjen, ikke sant? Men tror nok kanskje jeg har "noen" bios-batterier liggende likevel jeg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Ja, kommer nok til å handle der igjen. Ser ofte mere på servicen enn prisen. Og på det HK jeg bestillte så var de billigst også. Kunne sikkert brukt batteriet jeg har liggende i en gammel gymform-greie jeg fikk en gang men nå slipper jeg det Endret 22. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 har handlet en del ganger på psdata. kjempefornøyd, ingen problemer enda! kjøper heller på psdata enn komplett og andre hvis jeg kan! fine priser er det og der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå