McBitch Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan få fatt i ringer til å lage brynje? Vet jeg kan mekke ringene selv med ståltråd, men det har jeg seriøst ikke tålmodighet til. Spørs om jeg har tålmodighet til å lage brynje i det hele tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan få fatt i ringer til å lage brynje? Vet jeg kan mekke ringene selv med ståltråd, men det har jeg seriøst ikke tålmodighet til. Spørs om jeg har tålmodighet til å lage brynje i det hele tatt. 5646661[/snapback] Kan jo kjøpe en hel haug med nøkkelringer Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva skal du med en brynje? Kanskje du kan få en eller annen rørlegger eller noe til å kutte opp et langt stålrør til tynne ringer? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vet jeg kan mekke ringene selv med ståltråd, men det har jeg seriøst ikke tålmodighet til. 5646661[/snapback] Går fort det. Surr strengen rundt et rør, klipp opp med tang. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hva skal du med en brynje?Kanskje du kan få en eller annen rørlegger eller noe til å kutte opp et langt stålrør til tynne ringer? 5648144[/snapback] Vet ikke hva jeg skal med det, men har bare lyst på en, de er tøffe. Vet jeg kan mekke ringene selv med ståltråd, men det har jeg seriøst ikke tålmodighet til. 5646661[/snapback] Går fort det. Surr strengen rundt et rør, klipp opp med tang. 5648521[/snapback] Ja, vet, men vet at det også går an å få tak i ringer, men vet bare ikke hvor Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her skulle det være alt for en hver smak Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tja Det mest tidkrevende er å sette dem sammen, så du kan like godt lage selv. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kjøp de rosa ringene Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Og sjekk litt rundt før du lager den, historiske kilder og sånt. Er greit å være litt seriøs når du skal bruke hele fritiden din på dette i måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå