benbeni89 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hei! Er det mulig å oppgradere FW på en K750i som er oppgradert til W800i. Sånn at man får nyeste FW til W800i? Takk! Endret 22. februar 2006 av benbeni Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dette er ikke ment som noen flaming, men jeg tror vi hadd en liknende tråd for kort tid siden. Men for å svare på sprøsmålet ditt, så vil en FW upgrade på en k750i som en flashet til w800i, føre til at du får en nyeste k750i firmwaren. SEUS vil fortsatt gjenkjenne telefonen som en k750i (gjennom IMEI tror jeg...) Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Dette er ikke ment som noen flaming, men jeg tror vi hadd en liknende tråd for kort tid siden. Men for å svare på sprøsmålet ditt, så vil en FW upgrade på en k750i som en flashet til w800i, føre til at du får en nyeste k750i firmwaren. SEUS vil fortsatt gjenkjenne telefonen som en k750i (gjennom IMEI tror jeg...) 5651617[/snapback] Ok Det var litt dumt! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 sikker? ville tro at det bare var en enkel oppdatering... ?? ellers må man ha en sånn spes datakabel og endre tlf navnet da.. (ulovelig bare så alle vet det) men det er jo forsåvidt å flashe en k750i til w800i firmware da... se er iallefall ikke særlig blide over det, snakket med se support i går.. hehehe Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 http://helmen.blogspot.com/ forresten gå hit å bla litt ned på siden, der skal du finne hjelp til det,.. laster ned via davinci team og de har alltid det nyeste av fw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå