Zetheus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har sett en del mecha-anime, og vil ha mer Har sett: Full Metal Panic! FMP? Fumouffo FMP: The Seccond Raid Neon Genesis Evangelion RahXephon Anbefaler alle på det varmeste Noen serier dere anbefaler som jeg kan ta fatt på? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det cyborger/roboter og sånt i mecha-anime? Hørtes fristende ut Vet dessverre ikke om noen mecha-animeserier. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nå har jeg ikke helt kontrollen over hva Mecha egentlig går under, men "Gundam" seriene inneholder en del 'fly rundt i roboter og skyt ned ting' Uh ^^ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Noen jeg kom på i farta: Vision of Escaflowne Candidate for Goddess Martian Successor Nadesico Divergence EVE Sakura Wars Vandread Patlabor serien/filmene Raimuiro Senkitan Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Gundam ftw! Soukyuu no Fafner Macross / Robotech Kenran Butoh Sai Xenosaga Sousei No Aquarion Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Tester Gundam og Xenosaga i første omgang jeg. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 det er lurt å være litt selektiv på hvilke gundam serier du velger å se.. slenger på en guideline.. i tilfelle det er interesant for deg.. Mobile Suit Gundam (= Gundam 0079) (43 episoder or 3 movies) 8th MS Team (12 episodes + 1 movie) War in the Pocket (= Mobile Suit Gundam 0080: War in the Pocket) (6 episodes) Stardust Memory (= Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory) (13 episodes + movie "The Last Blitz of Zion") Mobile Suit Z Gundam (= Mobile Suit Zeta Gundam) (50 episodes) Mobile Suit Gundam ZZ (= Mobile Suit Gundam Double Zeta) (47 episodes) Char's Counterattack (Movie) Gundam F91 (Movie) Mobile Suit Victory Gundam (= V Gundam) (51 episodes) G-Saviour (movie) ___________________________________________________ The following three are in a alternative universe but should be watched in this order: Gundam SEED (50 episodes) Gundam SEED Astray (02 episodes) Gundam SEED Destiny (50 episodes) The following two are also in a alternative universe but should be watched in this order: Gundam Wing (49 episodes) Gundam Wing: Endless Waltz (1 movie/3 OVA-episodes) The rest is also in alternative universes so they don´t have to be watched in any specific order: Gundam X (= After War Gundam X) (39 episodes) Gundam EVOLVE (5 episodes) Turn-A Gundam (50 episodes) G Gundam (= Mobile Fighter G Gundam) (49 episodes) Ellers er vel Gundam X en av de dårligere seriene å se hvis jeg var deg ville jeg enten begynt øverst på listen (min) eller begynt på SEED.. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg stemmer for Evangelion Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 det er lurt å være litt selektiv på hvilke gundam serier du velger å se.. slenger på en guideline.. i tilfelle det er interesant for deg.. Mobile Suit Gundam (= Gundam 0079) (43 episoder or 3 movies) 8th MS Team (12 episodes + 1 movie) War in the Pocket (= Mobile Suit Gundam 0080: War in the Pocket) (6 episodes) Stardust Memory (= Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory) (13 episodes + movie "The Last Blitz of Zion") Mobile Suit Z Gundam (= Mobile Suit Zeta Gundam) (50 episodes) Mobile Suit Gundam ZZ (= Mobile Suit Gundam Double Zeta) (47 episodes) Char's Counterattack (Movie) Gundam F91 (Movie) Mobile Suit Victory Gundam (= V Gundam) (51 episodes) G-Saviour (movie) ___________________________________________________ The following three are in a alternative universe but should be watched in this order: Gundam SEED (50 episodes) Gundam SEED Astray (02 episodes) Gundam SEED Destiny (50 episodes) The following two are also in a alternative universe but should be watched in this order: Gundam Wing (49 episodes) Gundam Wing: Endless Waltz (1 movie/3 OVA-episodes) The rest is also in alternative universes so they don´t have to be watched in any specific order: Gundam X (= After War Gundam X) (39 episodes) Gundam EVOLVE (5 episodes) Turn-A Gundam (50 episodes) G Gundam (= Mobile Fighter G Gundam) (49 episodes) Ellers er vel Gundam X en av de dårligere seriene å se hvis jeg var deg ville jeg enten begynt øverst på listen (min) eller begynt på SEED.. 5667480[/snapback] Jeg ville begynnt på Gundam Seed om jeg var deg Er veldig mange som mener det er den beste gundam-serien som har kommet ut. Nå skal det sies at jeg ikke har sett noen andre gundam-serier enn Seed + Seed Destiny, men jeg prøvde meg på orginalserien, men jeg gadd ikke å se mer enn 1-2 episoder fordi animasjonen var veldig utdatert syntes jeg (sikkert bra historie uansett da, men Gundam seed har både veldig bra animasjon og historie) Lenke til kommentar
cgpal Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hei. Noen favoritter: Blue Gender, Gun x Sword, Tekkaman Blade, Macross 7 og Macross Zero Endret 8. mars 2006 av cgpal Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Av Gundam anbefaler jeg på det sterkeste 8th MS Team, Seed og Wing, i den rekkefølgen. Synest 8th MS team er den beste gundam-serien, samtididg som den ikke er for lang, som vil si mer action i hver episode. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 En lett fordøyelig en er Bankuretsu Tenshei eller Burst Angel - kun 24 episoder. Hadde selv aldri hørt om den, men ble ganske så grepet av den. Du finner den dersom du søker på google .-) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Love Hina! *Mecha tama* ^^ Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Gud hva er det nå nicket mitt betyder nå da.... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Gud hva er det nå nicket mitt betyder nå da.... 5842300[/snapback] Mecha = Diger robot ^_^ Vanligvis med et menneske på innsiden som styrer den Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vet av noen eldre serier som jeg selv også har lyst til å se... De heter Ray earth og Virus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå