Gå til innhold

1k!

Jannis-15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, men purken ga meg ett valg, enten pelle av effekt-potta og ikke kjøre mer før jeg får lappen, eller de kunne ta sykkelen og skiltene mine... :cry:

hva ville du valgt?

fikk seff også en bot! :evil: *hater purk*

eneste jeg har gjort nå er at jeg har pelt ut alle plombene, så nå er den "orginal" i føle produsenten..

men jeg vil ikke lage en ny krangel om det her nå, så jeg kommer ikke til å svare spesielt mye om noen spør meg mer om det... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-19 19:05, skrev CFD:

Ville ha satt den på jeg.

Her var det noen med Mopp som kjørte fra Purken.

Var et boligområde da så moppen kjørte ned kriker og kroker.

BTW: så var det sviddgummi rundt på hele Stanghelle etterpå. (Der det foregikk)

fett!

kunne ha prøvd på det samme, men det hadde ikke julpet spess mye pga purken bor rett oppi gata, så han vet godt hvem jeg er... :cry:

Lenke til kommentar
Quote:

Jannis-15 skrev (2002-09-19 19:02):

ja, men purken ga meg ett valg, enten pelle av effekt-potta og ikke kjøre mer før jeg får lappen, eller de kunne ta sykkelen og skiltene mine...
:cry:
hva ville du valgt?

fikk seff også en bot!
:evil:
*
hater purk
*

eneste jeg har gjort nå er at jeg har pelt ut alle plombene, så nå er den "orginal" i føle produsenten..

Hater du purken. Det er du som har gjort noe galt ikke purken, Må være snille gutt jannis ellers kommer purken og tar deg. :grin:
Lenke til kommentar

nei, ikke vær snill. Bli tatt! Det gjør alle de tøffe på min skole når de har noen damer på gang. Vet du det Jannis? Så hvis purken tar deg, viser du dem FINGERN! Bare gjør det, da får du damer! Det skal jeg love deg. :wink:

Ta tipset! Det er fra en kompis!

Lenke til kommentar
Quote:

en mann skrev (2002-09-20 08:44):

nei, ikke vær snill. Bli tatt! Det gjør alle de tøffe på min skole når de har noen damer på gang. Vet du det Jannis? Så hvis purken tar deg, viser du dem FINGERN! Bare gjør det, da får du damer! Det skal jeg love deg. :wink:

Ta tipset! Det er fra en kompis!

Viser du fingern til purken. :eek:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...