la7dfa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Et alternativ er å alliere seg med noen som ligger nærmere sentralen (med fri sikt til deg). Med gode antenner når man flere km i luftlinje. Med en slik løsning kan du få mye høyere hastighet enn du vil oppnå via telekabelen din. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dette er basert på Jara sin smalbåndsaksess og det er en 24/7-løsning, Cybercity ble jo taksert med tellerskritt og det ble noe helt annet. http://www.jara.no/produktlosninger/produk.../smalbaand.html 5647962[/snapback] Får jeg da kanskje også høre hvem som selger dette tilbudet til privatpersoner? Hørte jeg ingen? Nettop. Er fult klar over at denne løsningen finnes, men ingen selger den (i allefall ikke til private). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Får jeg da kanskje også høre hvem som selger dette tilbudet til privatpersoner? Hørte jeg ingen? Nettop. Er fult klar over at denne løsningen finnes, men ingen selger den (i allefall ikke til private). 5659290[/snapback] Du har da fått en link, regner med de selger til alle som vil betale. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Å registrere enkeltpersonforetak er gratis, www.brreg.no Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 sjekket pris. 500 kroner mnd, for 64kbs. Kanskje litt dyrt for litt lite. Greit nok til litt surfing, men jeg tror wow og eq2 vil slite litt. Tror faktisk jeg bare må smøre meg med tålmodighet og pågangsmot. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå