DreamT Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann! Har en blå icemat 2nd edition! Den har begynt å bli ganske skitten i det siste og tror det påvirker presisjonen! Hva kan jeg vaske den med? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Icemat er vel laget av glass er den ikke og har en glatt overflate. Nå har jeg ikke vært borti disse selv men hvis de to tingene jeg skrev over er riktig, så vil jeg vel tro at litt jif og vanlig papir vil gjøre susen. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hvis det er en glass-IceMat (det var ihvertfall den jeg hadde for et par år siden...) så bare putt den i oppvaskmaskinen. Eventuelt varmt vann og Zalo - akkurat som om du vasker en asjett eller et glass... Var fast rutine før jeg spilte klanmatcher når jeg drev med slikt - den blir god som ny. Endret 22. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk! Da prøver jeg med varmt vann og Zalo Glass ja:) Funker glimrend hvis du har mx518 sammen ahh! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vann og zalo funker ja. Du kan jo og kaste den i oppvasksmaskinen ! Den er jo av glass, så er ikke noe gale med det. Jeg gjør det, og altid en deilig glatt følelse når den kommer ut igjen. Eneste er at den er en smule varm Lenke til kommentar
T2 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis det er en glass-IceMat (det var ihvertfall den jeg hadde for et par år siden...) så bare putt den i oppvaskmaskinen. 5646416[/snapback] Er det ikke noen gummiknotter på baksiden som ikke bør i oppvaskmaskinen? Jeg bruker en "blå spray" og tørker av og etterpå sprayer jeg på med glidemiddel, slik at den blir superglatt. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Pleier å bruke et håndkle som er godt vridd opp, jeg. Tørker av med et annet håndkle eller klut. Funger for meg, men har ikke røvd oppvaskmaskinen, enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå