Garegaupa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Eg lurar berre på om det er nokon her som har nokon erfaringar med selskapet Ippcom og løysinga deira for breibandstelefoni? Eg tenkjer då spesielt på samtalekvalitet, korleis systemet deira er i bruk, og om dette er eit bra selskap med god kundesupport? Alle erfaringar vert mottekne med takk! Endret 22. februar 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
Sir Carlsen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Eg lurar berre på om det er nokon her som har nokon erfaringar med selskapet Ippcom og løysinga deira for breibandstelefoni? Eg tenkjer då spesielt på samtalekvalitet, korleis systemet deira er i bruk, og om dette er eit bra selskap med god kundesupport? Alle erfaringar vert mottekne med takk! 5646300[/snapback] Veldig bra faktisk. Les også omtale fra den store IP-testen i nettavisen hvor akkurat det du spør om ble presissert. Ellers kort ventetid på kundeservice som er gratis. Ellers vet jeg at de for det meste leverer løsninger mot bedrift. Så¨det er jo noe vi privatpersoner levert godt på da ting må fungere perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå