Gå til innhold

Trenger tips til Nordic mafa!

Call_Boy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger et tips på hva jeg burde gjøre nå, jeg startet dette spillet igår, har blitt bråkmaker nå, og tjent min første million, burde jeg da bruke pengene på en hasjplantasje med arbeidere osv, eller begynne på ikea oppdraget og bli ferdig med det først?

Har fått meg en Merce som nå er skadefri, burde man beholde til senere eller selge den?

Håper dere kan gi meg tips på hva som er smartest å gjøre ang alle disse tingene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke har kjøpt livvakter bør du kjøpe det de er veldig lønnsomme

biler kan ikke bli tatt fra deg hvis du har rukket å sende de til en annen by

selg mercea og kjøp livvakter

5647452[/snapback]

Ok!

Men burde jeg da heller kjøpe livvakter enn hasjplantasje, og evt burde jeg kjøpe en dyr livvakt eller flere billige?

Burde jeg ta livvaktutleie, eller kjøpe meg beskyttelse?

Endret av Call_Boy
Lenke til kommentar

Men burde jeg da heller kjøpe livvakter enn hasjplantasje, og evt burde jeg kjøpe en dyr livvakt eller flere billige?

5647508[/snapback]

prisen på en livvakt er tjent inn igjen på ca. 6 dager så det er lurt å kjøpe de.

når du har kjøpt alle kan du begynne hasjplantasje

men du tjener mer på å ha pengene i banken enn å invistere i hasjplantasje

Banken:

Ulempe:Du må - såvidt jeg vet - innom banken hver 24. time for å få utbetalt rente. Jeg sier ikke her at du må holde pengene i ro i 24 timer, bare at du må innom banken.

Ulempe: Du kan miste pengene hvis de står i banken og noen angriper deg i Club de Gangster (jeg har opplevd å miste alle pengene som stod i banken to ganger selv og det har skjedd med andre). Dette er ikke en "bug" som mange tror.

Ulempe: Det er lettere å "bruke opp" pengene når de står i banken.. Og gjør du det har du ikke lenger penger å få renter på :)

Fordel: Pengene dine er ikke bundet i kjøp av tomt og arbeidere, du har mao alle pengene dine tilgjengelig skulle du plutselig ha bruk for dem.

Fordel: Du får dobbelt så høy rente i forhold til investering i hasjplantasje!

Hasjplantasje

Ulempe: Pengene du har brukt til tomt og arbeidere blir låst; du får dem ikke tilbake og har dem ikke tilgjengelig skulle du plutselig trenge dem!

Ulempe: (Usikker om dette stemmer) Hasjplantasjen må holdes helt i ro i 24 timer for at du skal få produsert hasj. Kjøp mao bare ny tomt og arbeidere samtidig som du selger hasjen plantasjen har produsert de siste 24 timene!

Ulempe: Du får bare halvparten av renten i forhold til å bare la pengene rente seg i banken.

Ulempe: Du må innom hasjplantasjen hver 24. time (i likhet med banken forsåvidt) for å få produsert hasj. Såvidt jeg vet kan du ikke være borte fra NM i feks en uke og få 7-dagers produksjon i hasjplantasjen når du kommer tilbake, men jeg kan ta feil.

Fordel: Ingen kan robbe deg for pengene.

Fordel: Sikker inntekt hver dag.

Lenke til kommentar

5647508[/snapback]

prisen på en livvakt er tjent inn igjen på ca. 6 dager så det er lurt å kjøpe de.

når du har kjøpt alle kan du begynne hasjplantasje

men du tjener mer på å ha pengene i banken enn å invistere i hasjplantasje

Banken:

Ulempe:Du må - såvidt jeg vet - innom banken hver 24. time for å få utbetalt rente. Jeg sier ikke her at du må holde pengene i ro i 24 timer, bare at du må innom banken.

Ulempe: Du kan miste pengene hvis de står i banken og noen angriper deg i Club de Gangster (jeg har opplevd å miste alle pengene som stod i banken to ganger selv og det har skjedd med andre). Dette er ikke en "bug" som mange tror.

Ulempe: Det er lettere å "bruke opp" pengene når de står i banken.. Og gjør du det har du ikke lenger penger å få renter på :)

Fordel: Pengene dine er ikke bundet i kjøp av tomt og arbeidere, du har mao alle pengene dine tilgjengelig skulle du plutselig ha bruk for dem.

Fordel: Du får dobbelt så høy rente i forhold til investering i hasjplantasje!

Hasjplantasje

Ulempe: Pengene du har brukt til tomt og arbeidere blir låst; du får dem ikke tilbake og har dem ikke tilgjengelig skulle du plutselig trenge dem!

Ulempe: (Usikker om dette stemmer) Hasjplantasjen må holdes helt i ro i 24 timer for at du skal få produsert hasj. Kjøp mao bare ny tomt og arbeidere samtidig som du selger hasjen plantasjen har produsert de siste 24 timene!

Ulempe: Du får bare halvparten av renten i forhold til å bare la pengene rente seg i banken.

Ulempe: Du må innom hasjplantasjen hver 24. time (i likhet med banken forsåvidt) for å få produsert hasj. Såvidt jeg vet kan du ikke være borte fra NM i feks en uke og få 7-dagers produksjon i hasjplantasjen når du kommer tilbake, men jeg kan ta feil.

Fordel: Ingen kan robbe deg for pengene.

Fordel: Sikker inntekt hver dag.

5647533[/snapback]

Ok!

Så jeg burde ikke bruke pengene på å kjøpe beskyttelse, våpen osv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...