JohnRichard Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hei! Nå er det en stund siden jeg holdt på med nettsider. Alt er selvlært, det meste takket være dere her på forumet Derfor ønsker jeg nå tilbakemelding på en side jeg har jobbet litt med. Designet ble faktisk til på noen små timer i løpet av 2 dager. Jeg kan ikke Photoshop, og anser meg derfor ikke som noen designer - og det bærer mine enkle design preg av. Videre betyr det at jeg jeg ikke lager fisker osv. i Photoshop. Nå er jeg ca fornøyd med denne siden selv - så det er ikke mye som (i utgangspunktet) skal endres, men gjør dere oppmerksom på disse tre punktene: 1) Vet at «Freepoll'en» (gratis poll ) og at JavaScriptet som viser random «header-bilder» ikke validerer. Jeg planlegge og skrive en egen poll i ASP, men valgte bare letteste løsning for denne gang (fy meg!). 2) JavaScriptet validerer ikke. Andre forslag til å vise random bilder er jeg åpen for, evt. hvordan validere Java-biten. Jeg skulle gjerne hatt en backup til de som har java deaktivert. Tips til løsning mottas med stor takk (Kom på at jeg kan bruke en IF/ELSE i ASP for å vise ett bilde til de uten JavaScript). 3) Har lyst på en litt mer fanzy meny, som ikke er så anonym liksom. Tips mottas igjen med takk. Siden skal fungere som en informasjonsside for ett biltreff som arrangeres en gang i året, og helst bringe flest mulig til treffet - altså Calibraeiere i alle aldre. Til nå har dette vært ett typisk ungdomstreff. Nå har dere litt kjøtt på beinet, og jeg er klar for konstruktiv kritikk og videre hjelp. På forhånd takk til alle som tar seg tid til å gjøre en kritikk. LINK: http://dev.moskedalen.net/krsand/ Med vennlig hilsen John Richard. Endret 22. februar 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 En link til dette nettstedet er nok ikke så dumt. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 En link til dette nettstedet er nok ikke så dumt. 5646213[/snapback] La det til 10 sekund etter posting, også rakk sannelig noen både lese innlegget og se at det manglet link. Jaja, den er der nå Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det var 10 feil i koden. (Jeg vet du nevnte noe om fil i innlegget ditt) Disse javascriptene kan du jo bare bytte ut med phpscript Utseendemessig synes jeg siden var veldig bra. Den logoen gjorde kanskje ikke så mye ut av seg, men det er kanskje like greit. Når det gjelder menyen så tror jeg det eneste du burde gjøre, er å bruke en litt roligere farge. Tror ikke det passer med knapper eller noe, siden siden er så rolig som den er. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Det var 10 feil i koden. (Jeg vet du nevnte noe om fil i innlegget ditt)Disse javascriptene kan du jo bare bytte ut med phpscript Nå er feilene i Freepoll-koden er fjernet, og JavaScriptet er byttet til serverside ASP (jeg kan hverken Linux eller PHP ) Menyen må jeg tenke mer på, jeg ønsker selvfølgelig flere tilbakemeldinger og mer kritikk, vi er heldigvis ikke alle like Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Ingen andre som vil gi kritikk? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Likte ikke blåfargen på menyen. Synes også logoen var litt kjedelig, men du sa jo du ikke var noen designer.. eller veldig ryddig og fint! Endret 27. februar 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 som sagt veldig ryddig og fint. (litt kjedelig, men det går jo bra.) jeg likte heller ikke blåfargen. (mitt forslag er og prøve noe mørkere, fks mørg blå, grønn eller rød.) Du kan jo også bruke knapper. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 "Passer deg for deg at treffet flyttes en uke frem, til 26. og 27 mai, 2006?" En aldri så liten leif ^^ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Takk for svar, er enig ang. menyen, er vel der jeg hovedsaklig har en jobb å gjøre. Ellers synes jeg at logoen er stor nok, det er forresten den offisielle logoen fra General Motors til bilmodellen det er snakk om (Calibra) - så synes den passer veldig bra, spesielt for målgruppen. For dere med skjermer med bra kontrast ser dere sikkert at den samme logoen ligger nede til høyre i hver «innholdsboks». Og jeg synes at det øverste bildet på hovedsiden må vurderes som en del av den totale headeren. Skrivefeilen er rettet, takk! Edit: Ellers er jo skikkelig utfyllende kritikk gøy Hint, hint: INFO: Websider til kritikk, - en liten pekepinn Endret 28. februar 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå