Nevnarion Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Endelig! Etter flere måneders mas, press fra lærer osv. osv. om særemne, er jeg endelig ferdig. Hadde muntlig framføring nå for en time siden, og tror det gikk ganske så bra. Fikk hvertfall mange positive tilbakemeldinger. Har ikke fått karakteren enda da, får den etter vinterferien. Men det var hvertfall deilig. Særemne har plaget meg lenge nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Grattis. Det ikke lenge til jeg skal i ilden heller. Må allerede tenke på særemnet til sommeren. Ahh, for noe stress, det ødelegger alt! Bra at du er ferdig... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Oh. Det er under 3 uker til jeg skal grilles. Dette er ikke bra. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mesa ferdig for lenge siden Gode minner fra det ja! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ferdig for en god stund siden, det er mye stress ja. Vi hadde ikke muntlig framføring Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Vi fikk velge om vi ville ha muntlig eller skriftlig. Jeg kom fort til konklusjonen at muntlig var mindre stress, samt enklere å score høyt på (tror jeg da). Når det står mellom å skrive 6-7 sider på noen timer, eller å prate foran klassen i et kvarter, så var valget enkelt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå