AT1S Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei. Jeg har et lite problem. Jeg har et Asus EN GeForce 6600GTO, som er ganske nytt, kjøpt på komplett. Det har alltid laget en lyd, men i det siste har skjermkort vifta bråka noe inmari. Hvis du noen gang har putta noe inni ei vifte, så den ikke helt stopper, men så den går saktere, så vet du åssen lyd vifta på skjermkortet lager. Noen som vet hva som er problemet, eller er det bare å sende tilbake kortet? MVH Alexander Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det samme gjorde mitt hovedkort vifte... jeg bytta bare ut vifta.... men send dem en mail kansjkje... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 det samme gjorde mitt hovedkort vifte... jeg bytta bare ut vifta.... men send dem en mail kansjkje... 5646153[/snapback] Jeg har sendt dem en mail allerede, men der stod det at jeg skulle sende inn skjermkortet igjen, og det har jeg egentlig ikke lyst til. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 det samme gjorde mitt hovedkort vifte... jeg bytta bare ut vifta.... men send dem en mail kansjkje... 5646153[/snapback] Jeg har sendt dem en mail allerede, men der stod det at jeg skulle sende inn skjermkortet igjen, og det har jeg egentlig ikke lyst til. 5652137[/snapback] Hvis du har lyst til å få problemet fikset så må du nok sende det inn. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå