Gå til innhold

Webshops i Sverige?

Anbefalte innlegg

Har nettopp flyttet til Sverige og vet ikke om andre store webshoper enn Komplett.se og datorbutiken.se.

Er det noen som vet om noen bra webshoper her?

Ellers har jeg lagt merke til at Hardware er en del dyrere her siden du svensker generelt tjener mindre enn oss og hardware koster mere her. :(

Derimot er det mye annet som er billigere som hus, biler og mat som er ganske viktige ting. Jeg bor i en liten by i midt-Sverige med 10.000 mennesker likevel har jeg 8/8Mbit fiber til 400kr. (med en leveringstid på 1 virkedag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var tider det, har også gjort som deg (flyttet tilbake nå da), jobbet for Atea pc support.

Du har netonnet, hardware er ikke noe billigere i sverige nei, det stemmer, noenganger kan du spare kun på valuta forskjell, men får du betalt i svenske kroner, sparer du jo ingenting. Jeg fikk derimot betalt i norske kroner :p

Lykke til (men du blir nok lei etterhvert altså), det er begrenset hvor morro det er å snakke med folk som ikke kan data.

Lenke til kommentar

Elektrikske ting kostar lika mycket i sverige som norge, men lønen är mindre i sverige vilket gør det ännu dyrare før en svenskavlønad arbetare. Men det har du ju redan konstaterat så du ska få några linkar att se på..

www.jme.se

www.pyrotech.se

www.dataknuten.se

www.eis.nu

www.pcpunkten.se

www.inet.se

Netshop och komplett är ju som redan känt bra leverandører, men några av ovanstående har levert meget bra pc packer som fått bra i tester.

Annars får du bestille från frankrike (EU du vet).

Har själv gjort det och konkuransen e stor i paris, fick grafikkort mitt før 2700 nkr vilket då kostade 4200:- i norge som billigast. :dribble:

Lenke til kommentar
Har nettopp flyttet til Sverige og vet ikke om andre store webshoper enn Komplett.se og datorbutiken.se.

Er det noen som vet om noen bra webshoper her?

Ellers har jeg lagt merke til at Hardware er en del dyrere her siden du svensker generelt tjener mindre enn oss og hardware koster mere her. :(

Derimot er det mye annet som er billigere som hus, biler og mat som er ganske viktige ting. Jeg bor i en liten by i midt-Sverige med 10.000 mennesker likevel har jeg 8/8Mbit fiber til 400kr. (med en leveringstid på 1 virkedag)

5646051[/snapback]

Du kan prøve inet.se eller Dustin. Begge er kjappe på levering og har ekstremt god service. Du har også datorbutiken.com som et helt dugelig alternativ. Du kan sikkert få flere tips på jobben i morgen ;)

Skulle forøvrig ønske resten av byggene her oppe kunne få fiber snart også, selv om både ADSL2+ og VDSL2 er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...