Maniacmink Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper noen kan hjelpe meg litt, har ATI Radeon 9800 Pro AGP 256 kort. Jeg har fått problemer med 3D funksjonen når jeg spiller, det flimrer i grafikken og det ser veldig merkelig ut. Har installert windows på nytt, lastet inn de nyeste driverne. Når jeg går inn i ATI controll senter hvor man ser på 3D konfigurasjon så er det samme flimringen i bildet der hvor den bilen kjører. Har prøvd å gå tilbake til gamle drivere og, bl.a Omega drivere og mange andre. er kortet mitt ødelagt ?, har 3D akseleratoren kobla ut ? , eller kan det være noe annet, dette skjedde helt plutselig. Setter pris på all hjelp her:) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har du installert DirectX og framework greiene på Windows Update da? Ken å være at skjermkortet har brent seg, med for høye temperaturer Lenke til kommentar
Maniacmink Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Har du installert DirectX og framework greiene på Windows Update da? Ken å være at skjermkortet har brent seg, med for høye temperaturer 5646413[/snapback] *jepp, nyeste drivere , framework og direct x er installert. Vifta funker bra, tror ikke det har brent seg, men er usikker, alt funker utenom 3 d grafikken i spill. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det en mulighet for at ati catalyst har stilt 3d-grafikken på performance? Da blir det ofte en del flimring, ihvertfall her hos meg... Lenke til kommentar
Maniacmink Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Er det en mulighet for at ati catalyst har stilt 3d-grafikken på performance?Da blir det ofte en del flimring, ihvertfall her hos meg... 5651480[/snapback] Det har jeg sjekket, jeg har prøvd å stille at og fram på performance, men uten at det hjelper Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Får du noen andre artifacts en det? kan du ta et bilde og legge ut? har en kamerat med samme kortet han fikk noen problemer som ligner fordi minnet ble for varmt (tror han har brent i stykker 2 av disse kortene faktisk) Endret 23. februar 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå