Tukun Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei, er helt grønn når det gjelder allt som har noe med java, html, script o.s.v. Det jeg vil gjøre er å lage et bestillings skjema på hjemme siden min via FrontPage 2000. Det man skal kunne gjøre er å skrive inn noe i en kollone eller tekst linje også når man trykker på SEND eller noe så blir meldingen sendt til e-mail adressen min. Takk for alle innlegg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 veit egentli ingenting om det sjøl, men søk litt rundt på Yahoo .. så finne du masse,.. har leita etter lignande, og komt fram til at d e MASSE forsjellige guida til design og sånt av webside :wink: Lenke til kommentar
Tukun Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Har prøvd å søke rundt om kring på internett. Finner bare tåplige engelske guider som ikkke hjelper i det hele tatt. F.eks denne: http://www.php.net/manual/en/ref.mail.php Den skal liksom være en BRA guide på hvordan man lager bestillings skjema på en hjemmeside. Jaaaa, veldig morsomt. Finnes det virkelig ingen der ute som vet hvordan man lager et bestillings skjema via FrontPage? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 MÅ det absolutt komme til mailen din? Jeg har en løsning hjemme (test) der jeg bruker ASP til å lagre allt jeg skriver inn i en form i en Access database. Funker fint det :wink: Det går vel kansje ann å få til noe med mail der også? Uansett, om du vurderer den ASP løsninga må web serveren støtte ASP. Lenke til kommentar
Tukun Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Jeg vet ikke en gang hva ASP er, eller om serveren godtar det. Jeg bruker ftp for å laste opp siden, og siden ligger på home.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå