Knast Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Som emnetittelen sier skal jeg gå birken. Ikke rennet, bare som skidag på skolen. Men kunne tenke meg å stille godt forberedt og trent, og få en grei tid, utifra forutsetningene mine. Noen som kan gi meg noen gode råd innen: -Trening(sprogram) -Kosthold -Disponering av løypa Fysikk -195 cm høy -Veier ca 80 kg -Ikke godt trent, men har i perioder trent på helsestudio. -Har aldri før gått lenger enn 20 km sammenhengende på ski. -Hvordan bør jeg starte treningen, og hvor raskt bør jeg utvikle meg innen trening og fysikk? Kosthold -Spiser en del junk; grandi og kebab -Har proteintilskudd fra jeg gikk langrenn (Formel 80). Smaker bæsj og har sikkert gått ut på dato (tror ikke det har noe å si, er jo pulver). Hvordan kan jeg bruke dette? -Bør jeg begynne med vitaminer? Disponering av løypa -Vet kun at den er 56 km lang og har sett en løypekurve (høyde/distanse) -Vil helst ha råd her fra folk som har gått distansen selv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Åpne hardt og øke på! Der har vi oppskriften ? ;P Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper du kan å smøre ski, det blir jo en viktig del av hele opplegget! Hvis skiene, og kondisen er på topp går det som regel bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå