pxK Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 søkte litt i forumet for og se om noen har erfaring med en AMD Athlon FX-57 men fant ingen. så får vel lage en da Selve spørsmålet: Har noen erfaring med FX-57? om noen har så hadde det vært fint om å høre deres mening om den. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er vel ikke mange som sitter med den i data'n her på forumet vil jeg tro. Langt over det som er fornuftig pris for en CPU etter min menig. Finnes nok en del tester og erfaringer av den rundt på nettet vis du søker. Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en fx-57 som ligger på hylla og skal selges..... da den ble byttet ut med en fx-60. Min fx-57 var jeg kjempe fornøyd med... Klokka den til 3150 og den gikk fjellstøtt på 15x (fx serien er ulåst multiplayer) Denne cpuen er uten "cold buggen" Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en fx-57 som ligger på hylla og skal selges..... da den ble byttet ut med en fx-60.Min fx-57 var jeg kjempe fornøyd med... Klokka den til 3150 og den gikk fjellstøtt på 15x (fx serien er ulåst multiplayer) Denne cpuen er uten "cold buggen" 5692740[/snapback] hehe,er du litt rik eller? er fx 60 bedre enn fx 57 ? (måtte bare spørre) har også en fx 57 og ganske så imponerd over den egenlig, klokka den til 3 ghz med kjøleren som følgte med men klokka ned igjen etter at jeg fikk nyere og varmere skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå