P@rm@nn Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg ksal kjøpe et nytt system, og har da tenkt å bruke asus sitt kt33 hovedkort. Dette har et innebygd 5.1 lydkort, og jeg har tenkt å kjøpe et 5.1 høytaleranlegg. Men jeg er på budsjett, og jeg er ikke så kresen på lyd, så et cambige mega5300 til 4000 er ikke aktuelt. Jeg tenkte først på et hercules xps5100 til ca 750, men jeg har funnet ut at jeg også kan finne andre 5.1 høytalere til samme prisen. På databutikken.no har de mange i den pris listen, bland annet Creative Inspire 5100. Jeg har ikke så peilingen på lyd til pc, så hvis noen har noen gode forslag til høytalere, tar jeg gjerne i mot de. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg vurderer noe lignende, men vet heller ikke hvordan disse surround lydsystemene til pc høres ut. Jeg tenkte på 4.1 systemet til creative, noen som vet noe om det? Er disse høytalerne noe tess til helt vanlig musikk eller er de best til lydeffekter i spill og film? 4.1 vs 5.1 ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Gå for et 5.1 system. Det er det beste. Men det trenger ikke å koste flesk, selv om jeg selv har Creative Inspire 5.1 5700, som er for store gutter som meg. :razz: Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vil det være noe serig merkbar forskjell på 4.1 og 5.1 da? Er ikke så kresen og vil ha noe billig... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 5.1 den ene senteren du får med 5.1 anlegg, bruker du til film og noen spill. Noe bedre lyd blir det ikke. Selv har jeg Logitech Z-560 som jeg er Meget fornøyd med. Kanskje litt utenfor ditt budsjett.. Inspire har bra lyd de. 5300 vertfall hakke hørt noen andre. Se oxo på Logitech Z-640 til 1000;- som er 5.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå