Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja, er lett å bomme på 17 og skrive 23 istedet. 5648404[/snapback] We'll never let go.. We promise.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 :!: Du mobber ikke mitt 1337-n!ck? 5648466[/snapback] Jo Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gode: -Snill -Rimlig Hyggelig -Rolig Dårlige: -Selvopptatt -Kynisk -Sjalu Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gode: - Snill - Glad - Effektiv Dårlige: - Tar meg lett nær av ting - Glemmer ting jeg ikke vil huske - Snakker før jeg tenker/Sær ironisk sans Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positive - Hyggelig - Omtenksom - Blid Negative - Gjerrig - Frekk - Barnslig Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv -Snill -Morsom -Sexy Negative -Frekk mot folk jeg ikke kjenner. -Ondskapsfull -Negativ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gode -Lager mye flott mat. Er spesialist på franske gryteretter -Jeg kan de fleste dansene en bør kunne og har skapet fullt av pokaler fra dansekonkurranser -Jeg har vunnet en hel del skjønnhetskonkurranser -Jeg har skrevet tre romaner (bestselgere) og holder på med en fjerde -Jeg kan spille guitar, bass, triangel, trommer og ikke minst blokkfløyte Dårlige -Jeg er dårlig til å lyve Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Positiv -Snill -Morsom -Sexy Negative -Frekk mot folk jeg ikke kjenner. -Ondskapsfull -Negativ 5649941[/snapback] Noe som ikke stemmer her? Endret 22. februar 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gode-Lager mye flott mat. Er spesialist på franske gryteretter -Jeg kan de fleste dansene en bør kunne og har skapet fullt av pokaler fra dansekonkurranser -Jeg har vunnet en hel del skjønnhetskonkurranser -Jeg har skrevet tre romaner (bestselgere) og holder på med en fjerde -Jeg kan spille guitar, bass, triangel, trommer og ikke minst blokkfløyte Dårlige -Jeg er dårlig til å lyve 5650107[/snapback] Høye tanker om seg selv? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det står jo at han er dårlig til å lyve, altså at han løy om alle de positive sidene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det står jo at han er dårlig til å lyve, altså at han løy om alle de positive sidene. 5650182[/snapback] Det sterke kjønn! (Damn. Enda en løgn...) Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 positive: Liker verdens peneste jente. Venn mot venna mine Følsom Negatift: Veldig kort lunte. Ødelegger alltid noe når je har det bra. Lav og stygg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Positiv: -Omtenksom -Følsom -Reflekterende Negativ: -Perfeksjonistisk -Respektløs -Reflekterende Vet det er litt motsetninger her, men det er faktisk slik jeg er. Litt kræsj med ting her ja. Endret 22. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv Glad Digg omtenksom Negative Slem til tider mye onanering Lat som f*** Dårlig på skolen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Positive: Omtenksom Hjelpsom Stiller opp om det er noe Negative: Litt for hjelpsom (ødelegger for meg selv på flere nivåer) Har knust for mange jenters hjerter Distre/husker alt for godt (litt opp og ned) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 + flink til å tenke på andre optimist ( mottoet mitt er det løser sej ) grei - somler som f*en med å komme i gang ( burde ha jobbet med en oppgave nå, men har ikke gjort en dr*tt idag ) konsentrasjonsproblemer så det holder glemsk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 + Tror ikke det finnes - Tre er altfor lite, men pga min lathet gidder jeg ikke si de engang.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Positiv -Snill -Morsom -Sexy Negative -Frekk mot folk jeg ikke kjenner. -Ondskapsfull -Negativ 5649941[/snapback] Noe som ikke stemmer her? 5650160[/snapback] Jaok, jeg er snill egentligt, men har tildenser til og være frekk eller små frekk vertfall. Og når jeg mener ondskapsful så gjelder det vennene min. Når jeg tar "spøker" med en eller hva jeg skal kalle de. Jeg er vel ikke den snilleste personen på jord, men er snill mot de som er snill mot meg. Endret 23. februar 2006 av LasH Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gode: Snill Ærlig Gavmild Dårlige: er visst for ærlig ifølge min beste kompis usosial lat Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Positive: - Utrolig snill så lenge andre også er det - Skriver god norsk - hjelpsom og omtenksom Negative: - Av og til litt vel snill - Krasse, bastante meninger. For ikke å snakk om noen til tider uheldige utspill her og der. - Lat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå