Gjakmarrja Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Mine positive: *Setter pris på småting *Kan nyte livet *Har evnen til å elske noen høyere enn livet selv Mine negative *Elsker damen så høyt, at mister jeg hun så... (litt fantasi no...) *Jeg er blakk hele tiden *Altfor glad i mat Endret 22. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sover du f.eks. fra 19 om kvelden til 7 om morraen? 5646784[/snapback] Nope, mer fra to til to. Noen ganger til så sent som Fire. 5646828[/snapback] Heh. I ferier hvor jeg sover over tolv timer om dagen er jeg sjeldent gretten. Men vanligvis, når jeg sover ra to til syv når det er skole, er jeg skikkelig gretten hele tiden. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt: Positiv Snill Omtenksom Negativt: Som Dwagon sier, bamse Elendig selvdisiplin Bruker altfor mye penger på dritt Tror det er noe slikt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Negativt: - Spydig mot folk som er idioter/dumme ( er snill som et lam her på forumet egentlig..fordi jeg ikke kjenner folk ;p ) - Ufattelig treit til å fikse ting jeg ikke vil fikse.. - Veit ikke Positivt: - Snill - Stort sett blid - hmm.. veit ikke helt.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt: Erlig Hjelpsom snill Negative: Lat blir eg sit, så e eg sint. Alt for masse Data Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv: -Resultatorientert -Selvstendig -Kritisk Negativ: -Glad i mat -Tidvis sterk armhulelukt -Selvgod Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv: - Alltid i godt humør - Åpen - Engasjert Negativ: - Perfeksjonismen tar ofte litt overhånd - Bruker litt for mykje tid på fagstoff, og litt for lite på venner - Humor kan misforståast i blant Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv: - Tolerant - Hjelpsom - Pliktoppfyllende Negativ: - Furten og teit om jeg er sur på noen - Spydig - Lite tålmodig mot folk som må ha inn ting med teskje De positive vet jeg ikke. Hater å si noe positivt om meg selv. ^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv: - Jeg er som regel i godt humør, som gjør at jeg smiler en del. - Jeg finner som regel en positiv side i det meste. - Jævlig effektiv. (Viss jeg vil) Negativ: -Jeg er Pappas lille jente og kan være en smule bortskjemt på visse områder. -Jeg stresser. -Vil gjerne gjøre alle til lags(positivt for de rundt meg, men stresser meg) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt: Sexy God i sengen Ydmyk Negativt: Ingenting Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Posetive sider: - Morsom - Snill - Veldig selvironisk Negative sider: - For kort lunte - Alt for mye data. - Lat Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 - Bruker litt for mykje tid på fagstoff, og litt for lite på venner 5648020[/snapback] Genial formulering Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positive: - Snill - Til å stole på - Smart/fornuftig Negative: - Dårlig selvtillit - Perfeksjonist - Jeg er kjedelig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 positiv: .... Negativ: kort lunte. negativ. Dust. etc etc Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette får andre bedømme. Ikke helt meg å ramse opp slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positiv Søt Kan være ganske morsom (frivillig og ufrivillig) Effektiv når jeg setter den siden til Negativ Kan være ganske sarkastisk og skarp, folk som ikke kjenner meg kan tro jeg mener det.... Rotete Har konstant uflaks, og forfølges av katastrofer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Bra(spurte en kamerat): -Smart -Omtenksom(bare når det kommer til visse mennesker) -god musikksmak(min egen mening ) Dårlig: -Slurver lett(f.eks skrivefeil) -Omtenksom(bare når det kommer til visse mennesker) -Snill(bare når det kommer til visse mennesker) Så legger vi på en som jeg synes kan være både positiv og negativ -Kynisk edit: og vi må ta med sjalu. Jeg blir kjempe fort sjalu.. skummelt fort Endret 22. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bra(spurte en kamerat):-Smart -Omtenksom(bare når det kommer til visse mennesker) -god musikksmak(min egen mening ) Dårlig: -Slurver lett(f.eks skrivefeil) -Omtenksom(bare når det kommer til visse mennesker) -Snill(bare når det kommer til visse mennesker) Så legger vi på en som jeg synes kan være både positiv og negativ -Kynisk edit: og vi må ta med sjalu. Jeg blir kjempe fort sjalu.. skummelt fort 5648232[/snapback] Ja, er lett å bomme på 17 og skrive 23 istedet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Like lett som å bomme på A og skrive 4 isteden Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 :!: Du mobber ikke mitt 1337-n!ck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå