_Adler_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Jeg lurer rett og slett på hva du mener er dine viktigste/mest dominerende 3 positive og negative sider Mine 3 positive: *Snill *Hjelpsom *Flink til å gi ros Mine 3 negative: *Dårlig selvdisilip (treg med å komme i gang med ting jeg må få gjort bla.) *Distre *Til tider lat Dette blir interessant! Takk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dårlig: Lat Sløv Negativ. Noe bra kommer jeg ikke på Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt: - Snill - Ærlig - Hjelpsom Negativt: - Kan fort bli sint/sur/irritert - Sover en god del, ergo, dårlig tid til mye annet - Har et ufattelig dårlig rykte Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 positiv: - flink til å gi positive tilbakemld - flink til å ikke bruke fjortiss språk - snill mot andre Negative: - litt lat - kan til tider bli veldig usosial - blir litt fort irritert Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt:- Snill - Ærlig - Hjelpsom Negativt: - Kan fort bli sint/sur/irritert - Sover en god del, ergo, dårlig tid til mye annet - Har et ufattelig dårlig rykte 5645381[/snapback] ble litt nysgerrig... åssen rykte? =P Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 gode: Selvstendig Humoristisk Positiv dårlige: Ubegripelig dårlig selvdisiplin Tåler ikke kritikk Lat Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tre gode ting: 1: Er deilig 2: Er sexy 3: Er snaxy Tre negative ting: 1: Lat 2: Lat 3: Lat Enten er jeg meget perfekt, eller så har jeg bare meget vanskelig for å finne negative sider ved megselv. For å finne ut det må man vel spørre folka mine? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positivt: - Sosial og omgjengelig - Morsom - Stort sett i godt humør Negativt: - Kort lunte - Spydig, sarkastisk og frekk - Tidvis ganske ondskapsfull Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Positivt: - Snill - Sosial - Til å stole på Negativt: - Veldig kort lunte - Ser sur ut til vanlig - Spydig Endret 22. februar 2006 av Hylo Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bra: ----- Snill Omtenksom Til å stole på Dårlig: -------- Kort lunte Sovegris (minimum 12timer per døgn ellers blir jeg gretten) Lat Lenke til kommentar
kimman Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bra: Snill Hjelpsom God humør Dårlig: Lat Paranoid Spydig (spesielt i fylla) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Hvorfor er det alltid lettere å skrive de negative sidene enn de positive? Negative: 1) Høyt temperament, det skal lite til før jeg blir forbanna. 2) Litt barnslig (sutrer ofte for å få viljen min). 3) Veldig, veldig frekk, og det er mange som ikke kjenner meg som tar seg nær av mine kommentarer, men det er bare sånn jeg er. Positive: 1) Jeg er veldig åpen og utadvendt, og det er ikke en ting jeg synes er flaut eller pinlig å prate om (kan vel også være negativt iblant ). 2) Jeg er veldig raus med kyss, klemmer og komplimenter til de jeg er glad i. 3) .... - Har et ufattelig dårlig rykte Samme her, kanskje ikke så rart. Endret 22. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Forståelsesfull Tålmodig Omtenksom De går for både positive og negative sider. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 1.lat 2.sløvpeis 3.sløkuk Ja, der har vi meg. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positive: Kan være veldig snill Sier sjelden nei Engasjert Negative: Altfor lat til tider Kan bli skikkelig drittsekk på fylla Har perioder der jeg heller sitter alene 2 uker i strekk istedenfor å være sosial.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Positive: Snill Tenker på andre aner ikke Negative: Dumsnill Liker å sove Har en tedens til å gi opp And the list will go on! Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Positive: Jeg er hjelpsom (nesten alltid vertfall )Jeg kan mye Jeg er snill Negative: Hater å rydde mitt eget rom (andre steder er greit, merkelig!) Liker veldig godt å sove! Kan bli litt engasjert av og til EDIT: La til litt BBcode Endret 22. februar 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bra:----- Snill Omtenksom Til å stole på Dårlig: -------- Kort lunte Sovegris (minimum 12timer per døgn ellers blir jeg gretten) Lat 5646244[/snapback] Sover du f.eks. fra 19 om kvelden til 7 om morraen? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sover du f.eks. fra 19 om kvelden til 7 om morraen? 5646784[/snapback] Nope, mer fra to til to. Noen ganger til så sent som Fire. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 PRO : - lett og ha med å gjøre - laaaang lunte - bamse CON: - bamse - LAT - sadistisk Når lunta mi først er brent opp, holder det ikke med "unskyld" eller noen form for beklagese, da skal det straffes med en av mine mer eller mindre spontane sadistiske metoder. Bamse, er jo "lubben" som kommer av at jeg er Lat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå