Gå til innhold

Kan jeg sender inn Z-5500 til reklamasjon nå?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et logitech Z-5500 høyttaler sett på shg.no rett før jul og har bare kjørt det i stereo til her om dagen. Da hadde jeg kjøpt en optisk kabel og fikk da surround lyd. Da merket jeg at det skurret fælt i den ene bakhøytaleren. Har prøvd høytaleren på de andre kanalene og den skurrer like herlig der og.

 

Det jeg da lurer på er om jeg kan sende inn settet på reklamasjon nå, eller kommer de bare til å si at jeg har spilt for høyt og sprengt høytaleren?. og hvis de påstår at jeg har ødelagt den, hva skal jeg gjøre, evt. hva har jeg rett på.

 

Håper på svar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, kan nok være en vanskelig sak det der, dessverre.

De kommer nok til å holde på sitt, at du har spilt for høyt eller tuklet med dem på annen måte.

5648184[/snapback]

 

Tull og tøys! :nei:

 

Logitech er det firmaet som IMHO behandler garanti og reklamasjon suverent mest proffesionelt.

 

Ring dem, forklar problemet og mest sansynlig sender de deg ny høyttaler uten at det koster deg noe. Settet har også sperrer slik at det skal være "umulig" å sprenge.

 

Logitech fikser garantert biffen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...