shrek_2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg kjøpte et logitech Z-5500 høyttaler sett på shg.no rett før jul og har bare kjørt det i stereo til her om dagen. Da hadde jeg kjøpt en optisk kabel og fikk da surround lyd. Da merket jeg at det skurret fælt i den ene bakhøytaleren. Har prøvd høytaleren på de andre kanalene og den skurrer like herlig der og. Det jeg da lurer på er om jeg kan sende inn settet på reklamasjon nå, eller kommer de bare til å si at jeg har spilt for høyt og sprengt høytaleren?. og hvis de påstår at jeg har ødelagt den, hva skal jeg gjøre, evt. hva har jeg rett på. Håper på svar.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tja, kan nok være en vanskelig sak det der, dessverre. De kommer nok til å holde på sitt, at du har spilt for høyt eller tuklet med dem på annen måte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tja, kan nok være en vanskelig sak det der, dessverre.De kommer nok til å holde på sitt, at du har spilt for høyt eller tuklet med dem på annen måte. 5648184[/snapback] Tull og tøys! Logitech er det firmaet som IMHO behandler garanti og reklamasjon suverent mest proffesionelt. Ring dem, forklar problemet og mest sansynlig sender de deg ny høyttaler uten at det koster deg noe. Settet har også sperrer slik at det skal være "umulig" å sprenge. Logitech fikser garantert biffen! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Selvsagt skal du reklamere på denne. Med mindre Logitech kan bevise at det er du som har ødelagt den, skal den repareres eller ombyttes. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Så jeg skal hendvende meg til logitech og ikke shg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du skal vel henvende deg til SHG, og så tar de saken med Logitech. Tror jeg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 SHG er jo mest nærliggende, om det er der du har kjøpt den Logitech håndterer også sakene via support. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Gå til SHG, det er der du har kjøpt, og de som har direkte ansvar for deg. Hvis Shg er vanskelig, kan du gå videre på neste ledd. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Altid enklest å ta det direkte med produsenten etter min erfaring... om det er mulig selfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå