Nilsen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg skal gå over kategorien nå, og rapportere det som ikke passer. Om dette ikke blir fult opp fra moderatorene, skal jeg ta opp det intert 1 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg skal gå over kategorien nå, og rapportere det som ikke passer. Om dette ikke blir fult opp fra moderatorene, skal jeg ta opp det intert 5955632[/snapback] Kosli! Ta opp forslaget på førstesiden og, da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvordan blir det med opplegget? Er litt mange som ikke skjønner at kommentarer og worklogen skal på to forskjelige plasser nå. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Om noen ikke overholder reglene er det bare å rapportere dem inn. Vi har også muligheten til å flytte innleggene, men det er en fordel både for brukerne og oss at dere da opplyser om diskusjonstråden for prosjektet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Om noen ikke overholder reglene er det bare å rapportere dem inn. Vi har også muligheten til å flytte innleggene, men det er en fordel både for brukerne og oss at dere da opplyser om diskusjonstråden for prosjektet 6012947[/snapback] Det er nettopp det vi gjør! Uthever det og tilogmed, men de po likster derevel! Håper dere tar en nærmere titt på forslagene våres. Det er ikke mye bry og rapporere og slette innlegg, men man kan slippe det, og det hadde jo vært det greieste! Gjør slik at det BARE er trådstarter som kan poste i sin egen tråd.. Tror det kan ta veldig lang tid før alle får det med seg, det kommer jo nye brukere sikkert hver da, hvertfall hver uke, og de har sikkert ikke fått det med seg, og gidder sikkert ikke lese rettningslinjene.. Øyvind Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har forståelse for at dette kan bli irriterende når flere konsekvent ikke poster i feil tråd. Jeg kan ikke svare på hvorvidt en sperre for at kun trådstarter kan poste vil bli innført, det må nok noen fra drift svare på. Nå har jo Natrium også tatt dette opp internt, så får vi se Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 hvordan stenger man sin egen tråd så bare jeg kan skrive i den. og mulig flytter over kommentarene på min tråd over til kommentar tråd? jeg har ikke laget kommentartråd enda, vil helst stenge tråden først. MB dette gjelder bare for tråden (prosjekt vannkjølt Lian Li PC-A77FR) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå