Gå til innhold

Korleis får ein eigen bakgrunn på video/film?

Anbefalte innlegg

Har laget ein film der eg skal ha fargebakgrunn. Eg har filma i raud bakgrunn, orginalt.

Bruker Vegas 5.0. Veit at brightness og contrast er hovedverktøyet, men har enda ikkje fått det til. Må eg ha kvit bakgrunn når eg filmar?. Spør vist du lure på nokke...

Detta er nok egentlig ganske enkelt, men har anda ikkje satt meg heilt inn i det.. :hmm:

Endret av Crazymonkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du forklare litt nærare kva du vil oppnå? Eg forstår ikkje heilt kva du meiner...

Om det du meiner er at du vil fjerne alt unntatt ein/fleire person(ar) frå eit klipp, og leggje til ny bakgrunn, burde du ha filma dei med grøn bakgrunn. Chroma Key er det verktøyet du skal bruke for å fjerne den grøne fargen.

Lenke til kommentar

Det du tenkjer på er kanskje bluescreen/greenscreen (?), slik som vert brukt t.d. i værmeldinga. Ein filmar ein eller fleire personar framfor ei blå eller grøn flate (grøn er best for DV-video) og legg dette inn i redigeringsprogrammet, som då er i stand til å kjenne att, og fjerne alt som er blått/grønt.

Det kan vere at det fungerer til ein viss grad med raudt og, men blått og grønt er betre. Uansett, sjå om du finn ein effekt i Vegas som heiter Chroma Key.

Eit (svært tungvint) alternativ til denne metoden, er det som er kjend som rotoscoping. Dette går ut på å redigere kvar enkeltbilete (frame) av videoen i eit biletbehandlingsprogram, der ein maler alt ein vil fjerne i den same fargen, t.d. grøn. Dette kan då importerast inn att i redigeringsprogrammet, der ein bruker chroma key på same måte som om hadde filma med greenscreen.

Lenke til kommentar

Mener å huske fra besøket hos NRK at man egentlig kan bruke hvilken farge man vil, men at det er blå, og i senere tid grønn som er best egnet til bruken, på grunn av fraværet av grønn og blåtoner i klær og hud på mennesker.

Noe sånt.

Rød er dermed ikke det mest egnede vil jeg tro, men det skal vel gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...