corcky Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har en ACER 4601LCI med kombinert DVD leser/ cd brenner. Har fått tak i en NEC DVD brenner og ønsker å skifte denne med CD brenneren. Problemet oppstår i det jeg booter opp maskinen med dvd brenneren. DVD brenneren kommer opp som hd drive i bios og maskinen finner ikke hardisken. Ser nesten ut som det er ett master/slave problem. Jeg har absolutt ingen peiling på bærbare pcer så håper noen har en løsning til meg. Har sett på både dvd og hd, og finner ingen instillinger for master/slave. Med original cd brenner kommer hardisken opp som hd drive, og brenneren som atapi drive. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Noen forslag til hva det er som gjør dette? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 For å stille ett litt annet spørsmål. Finnes det instillinger for "master/slave" på bærbare hardisker og vd rommer? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg foreslår at du spør i kategorien Lagringsmedier, der får du nok bedre svar vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå