Tom2112 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Har problemer med å skru av pc'en. Får opp en melding med at WMS Idle ikke kunne avslutte. Deretter må jeg trykke avslutt nå, og det tar en evighet før pc'en skrur seg av. Problemet startet etter at jeg fikk en kræsj med cd-rom stasjonen og etter at jeg avinstalerte msn-toolbar. (Når jeg trykket på utforsk på cd/dvd stasjonen fikk jeg opp en msn toolbar feilmelding, så jeg tror toolbaren er det som skyldes hele feilen.) Er det noen som har noen ide til hvordan jeg kan løse dette problemet ? Jeg vil gjerne skru av pc'en Lenke til kommentar
Tom2112 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Har problemer med å skru av pc'en. Får opp en melding med at WMS Idle ikke kunne avslutte. Deretter må jeg trykke avslutt nå, og det tar en evighet før pc'en skrur seg av. Problemet startet etter at jeg fikk en kræsj med cd-rom stasjonen og etter at jeg avinstalerte msn-toolbar. (Når jeg trykket på utforsk på cd/dvd stasjonen fikk jeg opp en msn toolbar feilmelding, så jeg tror toolbaren er det som skyldes hele feilen.) Er det noen som har noen ide til hvordan jeg kan løse dette problemet ? Jeg vil gjerne skru av pc'en 5645150[/snapback] bump Lenke til kommentar
Tom2112 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Har problemer med å skru av pc'en. Får opp en melding med at WMS Idle ikke kunne avslutte. Deretter må jeg trykke avslutt nå, og det tar en evighet før pc'en skrur seg av. Problemet startet etter at jeg fikk en kræsj med cd-rom stasjonen og etter at jeg avinstalerte msn-toolbar. (Når jeg trykket på utforsk på cd/dvd stasjonen fikk jeg opp en msn toolbar feilmelding, så jeg tror toolbaren er det som skyldes hele feilen.) Er det noen som har noen ide til hvordan jeg kan løse dette problemet ? Jeg vil gjerne skru av pc'en 5645150[/snapback] bump * 2 Lenke til kommentar
Tom2112 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Hei! Har problemer med å skru av pc'en. Får opp en melding med at WMS Idle ikke kunne avslutte. Deretter må jeg trykke avslutt nå, og det tar en evighet før pc'en skrur seg av. Problemet startet etter at jeg fikk en kræsj med cd-rom stasjonen og etter at jeg avinstalerte msn-toolbar. (Når jeg trykket på utforsk på cd/dvd stasjonen fikk jeg opp en msn toolbar feilmelding, så jeg tror toolbaren er det som skyldes hele feilen.) Er det noen som har noen ide til hvordan jeg kan løse dette problemet ? Jeg vil gjerne skru av pc'en 5645150[/snapback] bump * 2 5649071[/snapback] bumpetibump Lenke til kommentar
Tom2112 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Tenkte jeg bare skulle si at jeg fikk fikset problemet. Er det noen som har samme problem er det bare å reinstalere microsoft office.. Det hjalp hvertfall hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå