appelsinbrus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Lasta ned den nyeste versjonen med AVG til en kompis, men når jeg skal oppdatere så kommer vi ikke på nett. Kommer bare sånn der at han må bla gjennom mappene på pcen for å finne oppdateringene. Men vi vil jo bare laste de ned fra nettet.. Ja han har nett tilkobla og det funker. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gå på update manageren>properties og ta vekk haken ved>do not ask for the update source,da skal du få valget mellom mapper og internett. Kan være det som er problemet. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) skift antivirus, vennen din kommer til å plages med virus eller annen skadelig programmvare hvis dette ikke skjer(dette kan mange av mine venner konstatere), skift til avast,nod32 eller F-secure Endret 1. mars 2006 av Scotty Grumble Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gratis: avast! Betal: F-Secure, NOD32 Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 hehe, jeg FIKK F-Secure fra skola .... altså for meg, F-Secure Gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå