Arntsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg satt i winxp's installbilde og slettet to partisjoner (ved å trykke "S") Dette ble da sett på som en "rå" stasjon.. Formaterte den i windows, og har ikke skrevet over NOE! Kan en grei sjel der ute hjelpe meg med å finne ett program som kan gjennopprette disse filene? Jeg har KUN _hurtig_ formatert osv, så det burde vel _egentlig_ kunne fikses? Har tilgang på endel verktøy og programmer via jobben, så bare spytt ut med løsninger, men unngå helst enn masse synsing.... Det hjelper meg ikke... Enn masse feriebilder, skoledokumenter osv som har gått tapt... TAKK SÅ MASSE FOR ALL EVT HJELP... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Venter spent på svar her jeg å.. Jeg selv mistet 360GB med musikk, filmer, serier og sånne ting Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Jeg har selv opplevd dette, og da brukte jeg GetDataBack for å gjenopprette data som hadde blitt "formatert". GetDataBack finnes for både FAT- og NTFS filsystem. Det er ikke noe morsomt når data går tapt, så jeg håper det ordner seg. http://www.runtime.org/gdb.htm Endret 22. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå