Fugee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei Jeg har et MSI K8N Neo2 hk og et amd 3200+ prosessor. Når jeg skrur på pc'en står det at for å komme inn i bios, må jeg trykke på Del. Men når jeg gjør det, blir skjermen svart og bare "_" blinker i øverst til venstre. Hva kan være galt? takk på forhånd Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bare sånn helt plutselig eller har du overklokket eller justert på andre ting i BIOS? Visst ja kan du prøve å resette BIOS. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ikke bruk usb tastatur og usb mus. Bruk et PS2 tastatur . Etter at du har kommet i bios endre på "Enable USB kb/Storage support" til enabled. Deretter skal det gå greit med usb tastatur igjen. Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Bare sånn helt plutselig eller har du overklokket eller justert på andre ting i BIOS?Visst ja kan du prøve å resette BIOS. 5645979[/snapback] har ikke klokket noe, men bruker usb mus som sagt i posten over. skal prøve med vanlig edit: ser ikke ut til å funke. skal prøve å få lånt et tastatur, men hvis det ikke funker, hvordan rettsetter man biosen? takk for svarene Endret 23. februar 2006 av Fugee Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bare sånn helt plutselig eller har du overklokket eller justert på andre ting i BIOS?Visst ja kan du prøve å resette BIOS. 5645979[/snapback] har ikke klokket noe, men bruker usb mus som sagt i posten over. skal prøve med vanlig edit: ser ikke ut til å funke. skal prøve å få lånt et tastatur, men hvis det ikke funker, hvordan rettsetter man biosen? takk for svarene 5651138[/snapback] ta ut baterie på hovedkortet i 2 minutter så har du resetet bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå