Gå til innhold

Joda, såpe og smør

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg noen gang må dele et rom med en annen person, og jeg finner et stort hull i melange pakken, med ballhår og palmolive rund, da skal bare den personen begynne å lete etter 2 ting. Ny bopel og nye baller.

5729717[/snapback]

Fy fader, det er lenge siden jeg har ledd så godt av noe slikt ass.. Så lenge som igår da jeg så den tråden om LOTR og Boromir om ninjatrollmenn :p Nei utrolig bra sagt bare..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

haha :!: Jeg har en annen metode man kan prøve på , som jeg har hørt av en kompis av meg å han har hørt av en annen venn av han igjen (JA, hørt ja, å ikke utprøvd)

At hvis man smører inn en blank plastikkpose med smør så skulle det kjennes ut som fitte, tviler sterkt på dette men :roll:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Nye flagskipet til tine det her. Han der må ta patent på indeèn.

Hadde en kompis som stjal 40 kondomer, han tok dem på seg å drog dem av, fordi det kjentes ut som noen sugde han. Siden har vi gjort narr av han.

Skal sies at han ikke er den smarteste.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En kamerat av meg mente at hans teknikk var den beste... Han la en plastpose i sprekken mellom madrassene i dobbeltsenga og helte nedi oppvarmet olivenolje. Resten overlater jeg til fantasien.... :D:D

Mange rare folk ute i verden, hehe

Lenke til kommentar
En kamerat av meg mente at hans teknikk var den beste... Han la en plastpose i sprekken mellom madrassene i dobbeltsenga og helte nedi oppvarmet olivenolje. Resten overlater jeg til fantasien.... :D:D

Mange rare folk ute i verden, hehe

6231608[/snapback]

GOD DAMMIT, det hørtes mildt sagt ut som ett jævlig grisere... Er vel sånt man ikke engang tenker over når man er i fast forhold.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...