TQfflus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Her kan du poste bilder av vennene. Dine skrive åssen de er/oppfører seg. Eller kanske fortelle en historie om deg og vennene dine Jeg begynner med min: Endret 22. februar 2006 av kriss99 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Herregud, hva slags post er dette? Vær klar over at det ikke er lov å poste bilder av andre uten at de vet om dette. Endret 24. februar 2006 av Ueland Lenke til kommentar
kimman Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Da blir jeg vel den første som poster EKTE bilder av meg og kompiser mine.. Meg i grønn jakke, altså.. lol Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Dette er min Vennegjeng :!: Endret 22. februar 2006 av vivastar Lenke til kommentar
kimman Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg vet faktisk hvem han nederst til venstre er.. Heter Torleif, han.. haha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her kan du poste bilder av vennene.Dine skrive åssen de er/oppfører seg. Eller kanske fortelle en historie om deg og vennene dine Jeg begynner med min: 5644755[/snapback] I'd hit it. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Veronica og Elena=) <3 Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Her kan du poste bilder av vennene.Dine skrive åssen de er/oppfører seg. Eller kanske fortelle en historie om deg og vennene dine Jeg begynner med min: 5644755[/snapback] I'd hit it. 5648038[/snapback] hehe å hvem tok akkurat det bilde steffyboy? Det var meg det Endret 25. februar 2006 av kriss99 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) FV: Morten, Vetle, Myself, Øyvind(bak), Trygve og Joakim. Dette er en _gjeng_ (OBS: Gamle bilder ) *edit* Syns folk kan paste ordentlige bilder istedet for bilder man har tatt fra noen random sider. Endret 22. februar 2006 av Ole J Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Her er de to jeg hang og henger mye med. Edit: Bilderot Endret 22. februar 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 http://www.zambezi.co.uk/safari/images/ua10iu.jpg Denne karen har jeg faktisk sett før. Han ble dresset opp i kostbare designerklær og avbildet i en reportasje i januarutgaven av GQ. Festlig. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vennene mine.... 5649309[/snapback] Han øverste på den siden bor i ålesund og heter Torfinn (eller så var det Finn) berset. Og nei, jeg tuller ikke. Har sett duden selv! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her kan du poste bilder av vennene.Dine skrive åssen de er/oppfører seg. Eller kanske fortelle en historie om deg og vennene dine Jeg begynner med min: 5644755[/snapback] I'd hit it. 5648038[/snapback] Var det jeg og tenkte ! Fean, hadde jeg møtt hu på stranda hadde jeg prøvd ut analen as.. Men iallefall, har ingen bilder , men tenk dere selv, 10gutter som ikke vasker seg, mekker på biler og alt som er , røyker som svamper, og drikker øl Hver dag, det er fakta også... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her kommer et bilde av mine to bestevenninder. Vi liker godt å prate om politiske emner, religion og andre dype temaer. Vi liker også å hjelpe fattige barn i Afrika. På fest (sjeldent) går det helst i Solo, Gud er vår rus! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Veronica og Elena=) 5648047[/snapback] Haha, hun har jeg på MSN. :!: Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Får poste bilder av den ekte vennegjengen min da... På sommeren pleier vi å drikke oss drita fulle og spille golf (Det er artig, burde prøves ut og velg den største sosseklubben, altid morro å kødde med de "ordntlige" menneskene ) Ellers så er det jo koselig med grillparty i hagen da Altså vi drikker og spiller mye og har det drit morro nesten hver dag. Alle driter i alt og lever livet. Ingen ting er som slike venner Det er disse jeg "henger" med lizzåm De ser ut som den nerde gjengen som er dødsseriøse, men skinnet bedrar... Noe så inni granskauen også... Egentlig så er de helt sinnsyke! Bildet er tatt på guttetur i Cannes i Frankrike. Dama i midten er ikke i vennegjengen, bare ei dritafull fransk buddeie som ville være med på bildet. Fra venstre ser du: Johan (Meg) - Lars Petter (Ansatt) - Halgrim (StoreBror) - Odin (Ansatt) - Espen (Nabo). Jeg hadde tenkt til å juge om at jeg tok bildet, men faen heller, får slutte å være så anonym her. Endret 23. februar 2006 av Sir Winston Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Dette er en _gjeng_ (OBS: Gamle bilder ) *edit* Syns folk kan paste ordentlige bilder istedet for bilder man har tatt fra noen random sider. 5649308[/snapback] Det der så ut som en virkelig tvilsom gjeng. Ikke noen jeg ville møtt i en mørk bakgate. Må forøvrig si at Øyvind kler rosa usedvanlig godt. Og så skal jeg skrive det jeg først hadde tenkt å skrive, og det er at jeg syns det blir teit når mange absolutt skal ødelegge en tråd ved å poste bare tullebilder. Lar forresten være å poste bilder av vennene mine uten deres tillatelse. Endret 23. februar 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jess..la oss være _litt_ seriøse iallefall da folkens. Post skikkelige bilder av venner, ikke bare masse piss..hvis ikke bare splitter jeg alt til humor . Jaja..mine venner på en slapp og lettere fyllesyk ettermiddag på hytta til han til høyre. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er vel ikke vits å si hvor jeg er på bildet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Her kan du poste bilder av vennene.Dine skrive åssen de er/oppfører seg. Eller kanske fortelle en historie om deg og vennene dine Jeg begynner med min: 5644755[/snapback] I'd hit it. 5648038[/snapback] Det var første jeg også tenkte! Å herregud, hun skulle få lært seg ett og annet. edit: Var det jeg og tenkte ! Smurf... edit2: Får vel nesten legge ut bilde av kara fra Conway: Fra venstre: Stig, Knut, Stian, Tord, Lucca, Lillian, Raymit, Håvard, en amerikansk dude jeg aldri husker hva heter, Thomas og Magnus. Endret 23. februar 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå