allyse Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 ms. doubthfire eller hva den filmen het. Jeg sovna, og våkna av at sidemannen dytta meg tilbake i stolen min Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Alle matrix filmene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Holdt på å sovne på premieren på Star Wars Episode 3, pleier ikke bli mye søvn på meg i skoleuker.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg ser at jeg ikke er den eneste som ikke klarte hele LotR. Ellers sovnet (nja, duppet av ihvertfall) jeg under Big Fish, Narnia og Elsk meg imorgen (der den første og den siste var grunnet mangel på søvn, og den i midten grunnet mangel på kvalitet). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har aldri sovnet på kino. Det har dog vært tider der jeg har vært litt i ørska grunnet lite søvn. Er en film kjedelig sovner jeg ikke, da stikker jeg heller fra kinosalen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovna under siste helvdelen av "Two Weeks Notice"... Fy faen for en kjedelig film! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Aldri sovnet under en kino. Under en film derimot... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovner ikke på kino. Har sovnet mange ganger når jeg har sett på film, men aldri på kino. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har sett masse kjedelige filmer på kino, men har aldri sovnet. Tror det skal litt til før jeg sover i en kinosal. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Eneste som har sovnet på kinoen, er rompa mi. Skjedde under første LOTR filmen. Det var en ekstremt ubehagelig opplevelse. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har aldri sovnet på kino, uansett hvor kjedelig filmen har vært. Bare tenkt på noe annet enn filmen akkurat da. Så jeg ikke får med meg den... Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Så en film på kino for lenge siden. Skulle egentlig ønske jeg kunne dø der og da. Det var en kombinasjon av drit dårlig film og satans vonde seter som var så trange an knea blei knust. Filmen Het forresten Stuck on You. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 kristin lavransdatter Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Husker jeg hadde filmkveld hjemme med noen kammerater. Vi hadde gleded oss til det leeenge, og endelig skulle vi se på en syyykt kul film. Natta før så klarte jeg å havne i "krisetelfon" med ei veninne, og det endte med at jeg sovna fra mine kamerater som så film hjemme hos meg. Jaja, jeg fikk meg litt søvn ihvertfall Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har vel aldri sovna på kino, men filmer har jeg nok sovna noen ganger.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sovna nesten under verdenspremieren av Star Wars 3, men tok av meg skoene som gav en lukt som holdte meg våken . Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sov i 4-5 minutt under de kjedelige flukt-scenene i The Island. Den var serdeles kjedelig, rett og slett. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sovna under kristin lavrandsdatter, matrix2 og batman begins. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har aldri sovna på kino.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Var ikke langt unna at jeg ikke sovnet på Narnia filmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå