Cucum(r) Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ringenes Herre nr.1 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Den eneste filmen jeg har sovnet til, må være "Fomlesen i kattepine", som gikk på kino for noen år siden. Var ikke noen stor overraskelse at pappa sovnet, men at jeg skulle komme til å duppe av, var litt uventet. Endret 22. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Forferdelig flaut og sovne på kino! Jeg sovnet under Chaplins "The great Dictator", og ble beskylt for å ha sovnet under Troja. Og de siste var en date! Jeg sov ikke, men det var meget flaut! Endret 22. februar 2006 av Petronius Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovnet under Momo. En rar film vi så i tysk-timen. Det eneste jeg huser er en jente i et hull, en skilpadde og mange menn med sigarer. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Husker jeg sovnet til Die another day, jeg må ha vært veldig trøtt for det var en thx sal. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovner til alt skolerelatert på lerretet. Ringeren i Notre Dam Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 king kong... på kino Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovnet på samtlige Ringenes Herre-førpremierer. Jeg snorket faktisk ganske høylytt under "To Tårn". Ble kjeftet på av en 17 år gammel alv. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Aldri sovna på kino jeg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) hmm.. jeg halv-sov under die antoher day. og skal ikke nevne de utallige filmene jeg har sovna, hjemme i sofaen Endret 22. februar 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Den der filmen med den flommen, som jeg ikke husker navnet på....day after tomorrow? kombinasjon av trøtt og dårlig/kjedelig film Edit: flodbølge var det ikke det Edit2: usakelig stor bølge Edit3: en for stor bølge for surfere Husker rett og slett ikke, slet med å holde meg våken.... 5644927[/snapback] Point Break? Var det ikke det den het.. Med Patric Swazey(?) og Keanu Reeves? Der var det sånn "40/100 -års bølge" for surfere.. Jeg likte i hvert fall den filmen! On -topic; Sovnet under Star Wars V, SE-versjonen.. i Østerike.. Sovnet på dass med hode på dasslokket.. Spysjuk som faen.. Så 10 minutter før jeg sov 2 timer på dassen der.. Var grunnet altfor stort inntak av alkohol.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) glem denne posten ...... Endret 22. februar 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Duppa av under "Pianisten", og sov i ca 20 minutter under Hitler-filmen (hva faen het den igjen?). Daniel 5644849[/snapback] Der Untergang, heter den :!: Går ikke på kino for å sove, jeg.. Men sovna i sofaen da de sendte den gamle E.T. på TV.. Ikke at filmen var no særlig kjedelig, men hadde vært en lang dag, så litt sofasnorking var å foretrekke fremfor litt lubne romvesner og smågutter.. :!: Larsp: Du sier du sovner under Ringenes Herre, altså sovna du under alle tre. Jeg lurer: Hvorfor så du de to andre om de sovna under den første? :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovnet på samtlige Ringenes Herre-førpremierer. Jeg snorket faktisk ganske høylytt under "To Tårn". Ble kjeftet på av en 17 år gammel alv. 5645347[/snapback] Owned. Sovna under King Kong. Kjeeedeeeliig... Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovna nesten under ringenes herre nr1, dritt lei etter første timen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Blade II Harry potter og mysteriekammeret Ringenes Herre nummer 1 (Var på premiæren på natten ) Sikkert fler.. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sovnet på samtlige Ringenes Herre-førpremierer. Jeg snorket faktisk ganske høylytt under "To Tårn". Ble kjeftet på av en 17 år gammel alv. :!: Da er vi to, utrolige kjedelige filmer. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har duppet av til "War of The Worlds" syntes orginalen fra 19GAMMEL var bedre, mye tøffere "maskiner" og effekter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Skjønner godt at folk sovna under den siste halvtime. Hvor han dodger skudd i en halvtime. Huff. Men resten av filmen var bra synes jeg. Har sovna av under ene ringenes herre filmen, kanskje første? Hmm. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan ikke huske en eneste kino jeg har sovnet på, men når jeg er hjemme er det andre veien. Kan nesten ikke huske en eneste jeg ikke har sovnet til. Snodig med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå