aldrimerforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja topic sier vel det meste? Jeg sov godt sammen med Narnia filmen... tror det er den eneste.. og jeg går relativt mye på kino. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Holdt på å sovne under Atter en konge, men klarte å holde øynene oppe - så vidt. Var forresten ganske nær å sovne under To Tårn også. Endret 21. februar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Sovnet nesten på en eller annen ringenes herre, hakke peiling på hvilken en gang.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Sovnet nesten på en eller annen ringenes herre, hakke peiling på hvilken en gang.. 5644739[/snapback] Var du veldig trøtt den dagen? Det kunne vell ikke være at filmen var så kjedelig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Duppa av under "Pianisten", og sov i ca 20 minutter under Hitler-filmen (hva faen het den igjen?). Daniel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Eneste gangen eg har kubbet når eg har vært på kino var "mars attack" Gørr kjedelig film. Var en annen og der eg vrei og vrængte meg siden "daten" absolutt skulle se en britisk film eg heldigvis ikke husker navnet på men tror den het telegrafisten eller noe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Sovnet nesten på en eller annen ringenes herre, hakke peiling på hvilken en gang.. 5644739[/snapback] Var du veldig trøtt den dagen? Det kunne vell ikke være at filmen var så kjedelig 5644754[/snapback] har egentlig ikke interessen for sånne filmer.. var egentlig bare med tror jeg... var film nr. 2 tror jeg.. og jeg hadde ikke sett nr. 1 på den tiden.. Har sett de i ettertid.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Panic-room Fatter ikke hva jeg tenkte på når jeg kjøpte billetten til den.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Planet of The Apes - Tror jeg sovnet rundt 10min ute i filmen og sov så og si gjennom hele filmen, kun avbrutt av en kompis som slo til meg et par ganger i starten for å vekke meg helt til han ga opp. Ganske dårlige seter var det også, gamle fokus i Tromsø var ikke noe å skryte av. Tomb Raider(den første) - Tror jeg sovnet etter 5min, verdensteatret har/hadde skamdeilige stoler da jeg så den filmen. Nok en gang ble jeg kun avbrutt av at en kompis slo til meg helt til han ga opp Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Den der filmen med den flommen, som jeg ikke husker navnet på....day after tomorrow? kombinasjon av trøtt og dårlig/kjedelig film Edit: flodbølge var det ikke det Edit2: usakelig stor bølge Edit3: en for stor bølge for surfere Husker rett og slett ikke, slet med å holde meg våken.... Endret 21. februar 2006 av kt600 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Planet of The Apes - Tror jeg sovnet rundt 10min ute i filmen og sov så og si gjennom hele filmen, kun avbrutt av en kompis som slo til meg et par ganger i starten for å vekke meg helt til han ga opp. Ganske dårlige seter var det også, gamle fokus i Tromsø var ikke noe å skryte av. Tomb Raider(den første) - Tror jeg sovnet etter 5min, verdensteatret har/hadde skamdeilige stoler da jeg så den filmen. Nok en gang ble jeg kun avbrutt av at en kompis slo til meg helt til han ga opp 5644903[/snapback] Jeg sovna under Jurassic Park 2 på gamle Fokus. Ellers, så duppa jeg av litt andre gang på King Kong og andre gang på Narnia. Nei, jeg ser vanligvis ikke filmer to ganger, men dette var spesielle tilfeller. Er vel bare dem, tror jeg. I tillegg til å ha duppet av utallige ganger under andre filmer hjemme. :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Mongoland, er meget søvndyssende for å si det slik. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Klassetur til Island...vi dro på "Vulkan-show", som ifølge lærern var kjempeinteressant blei drevet privat i en bakgård, opptakene var fra 70-tallet, og kjedelige forklaringer blei trukket ut i det lange og det breie. Samtlige turister (se klasse med lærer+2foreldre) duppet av/sov hele/deler av filmen. I etterkant (ti minutter etter at vi gikk ut i solskinn igjen) kunne ingen eksakt si hva filmen handlet om untatt en islandsk-norsk utrolig kjedelig damestemme som pratet i å r og dag om hva som skjedde når det kom en boble opp fra lavaen. Eneste kinoen jeg har sovnet på. Drar jeg på kino er det fordi jeg vil , ikke fordi jeg bare skal gjøre noe (koster jo penger jo!), det har jeg datamaskin, venner og tv til. Skal jeg sove, har jeg en kjempeflott seng med dyne, madrass og puter. Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Det var noen som klarte å overtale meg til å sjå Fantastic 4 eller noe.Under halve filmen sov eg Endret 21. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har ikke for vane å sove på kinoen, men da vi så Pianisten med klassen var jeg vel godt inni drømmeland. Vertfall en 10-20 minutter. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kan jo ikke sove til fantastic four, må jo følge med Jessica Alba Jeg sovna til en av ringnes herre også, med konge plass midt i salen på coloseum, ikke spør meg hvordan jeg klarte det,hehe Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kan jo ikke sove til fantastic four, må jo følge med Jessica Alba Jeg sovna til en av ringnes herre også, med konge plass midt i salen på coloseum, ikke spør meg hvordan jeg klarte det,hehe 5645171[/snapback] Jessica Alba med tre elendige skuespillere var ikkje koz Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dupper alltid litt av, uansett om det er hjemme i sofaen eller på kino. King Kong var vel den siste jeg sov skikkelig til. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En eller annen patetisk film vi så med skolen en gang i tiden. Filmen var fransk, og omhandlet noe med krigen, noen som skulle flykte. Husker det var et tog som stod ganske sentralt i bildet. Mer vet jeg ikke. Ungdomskolen den gang, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå