Gå til innhold

Hvilke filmer har du sovnet ved på kino?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sovnet nesten på en eller annen ringenes herre, hakke peiling på hvilken en gang..

5644739[/snapback]

Var du veldig trøtt den dagen? Det kunne vell ikke være at filmen var så kjedelig :hmm:

5644754[/snapback]

har egentlig ikke interessen for sånne filmer.. var egentlig bare med tror jeg...

var film nr. 2 tror jeg.. og jeg hadde ikke sett nr. 1 på den tiden..

Har sett de i ettertid..

Lenke til kommentar

Planet of The Apes - Tror jeg sovnet rundt 10min ute i filmen og sov så og si gjennom hele filmen, kun avbrutt av en kompis som slo til meg et par ganger i starten for å vekke meg helt til han ga opp. Ganske dårlige seter var det også, gamle fokus i Tromsø var ikke noe å skryte av.

Tomb Raider(den første) - Tror jeg sovnet etter 5min, verdensteatret har/hadde skamdeilige stoler da jeg så den filmen. Nok en gang ble jeg kun avbrutt av at en kompis slo til meg helt til han ga opp :)

Lenke til kommentar

Den der filmen med den flommen, som jeg ikke husker navnet på....day after tomorrow?

kombinasjon av trøtt og dårlig/kjedelig film :nei:

Edit: flodbølge var det ikke det :hmm:

Edit2: usakelig stor bølge :hmm:

Edit3: en for stor bølge for surfere :hmm:

Husker rett og slett ikke, slet med å holde meg våken....

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Planet of The Apes - Tror jeg sovnet rundt 10min ute i filmen og sov så og si gjennom hele filmen, kun avbrutt av en kompis som slo til meg et par ganger i starten for å vekke meg helt til han ga opp. Ganske dårlige seter var det også, gamle fokus i Tromsø var ikke noe å skryte av.

Tomb Raider(den første) - Tror jeg sovnet etter 5min, verdensteatret har/hadde skamdeilige stoler da jeg så den filmen. Nok en gang ble jeg kun avbrutt av at en kompis slo til meg helt til han ga opp :)

5644903[/snapback]

Jeg sovna under Jurassic Park 2 på gamle Fokus. :p Ellers, så duppa jeg av litt andre gang på King Kong og andre gang på Narnia. Nei, jeg ser vanligvis ikke filmer to ganger, men dette var spesielle tilfeller. :p

Er vel bare dem, tror jeg. I tillegg til å ha duppet av utallige ganger under andre filmer hjemme. :!:

Lenke til kommentar

Klassetur til Island...vi dro på "Vulkan-show", som ifølge lærern var kjempeinteressant :ermm: blei drevet privat i en bakgård, opptakene var fra 70-tallet, og kjedelige forklaringer blei trukket ut i det lange og det breie. Samtlige turister (se klasse med lærer+2foreldre) duppet av/sov hele/deler av filmen. I etterkant (ti minutter etter at vi gikk ut i solskinn igjen) kunne ingen eksakt si hva filmen handlet om untatt en islandsk-norsk utrolig kjedelig damestemme som pratet i å r og dag om hva som skjedde når det kom en boble opp fra lavaen.

Eneste kinoen jeg har sovnet på. Drar jeg på kino er det fordi jeg vil , ikke fordi jeg bare skal gjøre noe (koster jo penger jo!), det har jeg datamaskin, venner og tv til. Skal jeg sove, har jeg en kjempeflott seng med dyne, madrass og puter.

Lenke til kommentar
Kan jo ikke sove til fantastic four, må jo følge med Jessica Alba  :tease: Jeg sovna til en av ringnes herre også, med konge plass midt i salen på coloseum, ikke spør meg hvordan jeg klarte det,hehe  :tease:

5645171[/snapback]

Jessica Alba med tre elendige skuespillere var ikkje koz :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...