andeik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Om to uker setter vi opp "En midtsommernattsdrøm" på et teater i Molde. Til dette har jeg fotografert noen av skuespillerene. Vi satt opp en (ekte) Green-screen der vi tok bildene. Ikke se på hvorvidt bildet er bra "klippet inn". Hva synes dere om bildet? Er det noe jeg burde gjort bedre? Lenke til kommentar
eitp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Selve oppstillingen fungerer greit, synes jeg, men hvorfor den kjedelige bakgrunnen? Har du planer om å en annen bakgrunn? Hvorfor har de ikke sko på seg? Tor Lenke til kommentar
andeik Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Bakgrunnen er kjedelig fordi den skal "klippes" inn på en plakat. Bakgrunnen skal forandres. De har ikke sko på seg fordi de ikke skal ha det under stykket. Meningen med bildet er at det skal fortelle noe. Hva synes dere bildet forteller? Lenke til kommentar
eitp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Ok! Jeg synes bildet viser to som er interessert i den samme dama, og ei som føler seg litt tilsidesatt. Kanskje hun er interessert i en av de to mennene? Nå kjenner jeg til historien, og selve plotet blir greit skildret her. Men det mellommenneskelige spillet, og hvordan vår egen (irrasjonelle) oppfattelse ofte farger vårt syn på omverdenen og de avgjørelse vi tar, kommer ikke fram. Plakaten fremstiller et slags sjalusidrama. Og hvis det er planen, fungerer den godt. Lykke til med stykket. Tor Endret 22. februar 2006 av eitp Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 D' er jo Shakespeare, så sterke følelser, bedrag og dramatikk ligger nok i luften. Lenke til kommentar
Khaand Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Meningen med bildet er at det skal fortelle noe.Hva synes dere bildet forteller? 5645741[/snapback] Jeg synes det ser ut som de to til venstre er ett par og de til høyre er ett par. Person nr. 2 (f.venstre) er "interesert i person nr. 3 som er sammen med nr 4. Nr. 1 føler seg sviktet av nr. 2. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Din torturist, du har jo klippet tærne til alle sammen....! Men tenis sokkene ødela en del, kunne hatt lester/lugger eller hva det heter på bokmål, eller noe annet de hadde på den tiden... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 enig i sokkekritikken, ødelegger stemningen for meg. Robin Hood sko hadde passet bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå