Espen K Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Oslo (NTB): EFTAs overvåkingsorgan ESA krever at Telenor kutter prisene på bredbånd med 30 prosent. Nettavisen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 heller stille opp hastighetene enn billigere priser. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ser jo hvordan det går når telenor øker hastighetene ja Kjenner en del som sitter med telenor, og sitter med atskillig lavere hastigheter enn "vi" er lovet. Troms og nordover da.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja telenor MÅ helt sikkert sette ned prisen.. For telenor er ikke verdensmester i trenering og seile sin egen sjø.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har Telenor 3mbit, men har ofte over 4,3mbit, så klager ikke. Men de mister en del husstander som kunder snart her jeg bor pga vi får fiberoptisk. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 1milliard ekstra i året, inntekter de ikke skulle hatt. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 heller stille opp hastighetene enn billigere priser. 5644667[/snapback] det er jo ikke det saken går ut på. de har tatt inn alt for mye via utleie av nett til andre leverandører. Lenke til kommentar
Never Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) ser enkelte heller vil ha høyere hastigeheter og samme priser... for min egen del ville jeg nå heller hatt mer STABILE linjer (noe lavere hastighet om dette var det som skulle til 1500/512 er jo i grunnen en grei linje) og lavere priser.. edit : *men dette var en ren avsporing om hva tråden egentlig handler om sorry. * Endret 23. februar 2006 av Nake Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ser jo at i vanlig Telenor-stil så vil de trenere vedtaket lengst mulig ved å klage til samferdselsdepartementet. Typisk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har Telenor 3mbit, men har ofte over 4,3mbit, så klager ikke. Men de mister en del husstander som kunder snart her jeg bor pga vi får fiberoptisk. 5644925[/snapback] jeg skulle også få 3mbit.... men nei da :| ble 1,5 Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ingen som leser artikkelen det henvises til ? Ikke engang Espen K ? SYfer er inne på saken da. Det som Telenor (etterhvert) må redusere prisene på er ikke bredbånd, men kobberleien de tar ovenfor ISP'ene. Dette er fra telefonsentralen til kåken din - og her har Telenor naturlig nok monopol. Denne er ca 80,- kr/mnd for ADSL (delt aksess), og rundt 135,- kr/mnd for SDSL eller ADSL uten fasttelefon (full aksess). Så hvis disse går ned med 30%, OG f.eks NGT gir hele denne besparelsen videre til deg som kunde blir det ca 24,- kr mindre pr mnd for ADSL og ca 40,- kr mindre pr mnd for SDSL. Alt hjelper, men det er ikke akkurat i nærheten av 30% prisreduskjon på bredbånd |2mmy| Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Får håpe det vanvittige "straffegebyret" på 60kr mnd,hvis man ikke har fast telefon blir borte i samme slengen Endret 22. februar 2006 av ghbing Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette er fra telefonsentralen til kåken din - og her har Telenor naturlig nok monopol. Synes egentlig ikke det er så naturlig, infrastruktur er såpass viktig og lansiktig at jeg synes staten kunne eid det. AtW Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvorfor kreve at de skal senke prisene? Hvorfor ikke kreve at de skal oppgradere det eksisterende nettet. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvorfor kreve at de skal senke prisene? Hvorfor ikke kreve at de skal oppgradere det eksisterende nettet. 5645681[/snapback] Og med lavere inntekter til Telenor fremover blir det også mindre penger som kan brukes på oppgradering av nettet. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvorfor kreve at de skal senke prisene? Hvorfor ikke kreve at de skal oppgradere det eksisterende nettet. 5645681[/snapback] .... fiberoptisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå