rubjell Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 PC'en min låser seg av og til når jeg lukker explorer, jeg får bruke programmet jeg har oppe og musikken spiller i MP, og jeg får veksle mellom prog med alt-tab jeg må inn i oppgavebehandling og avslutte prossessen explorer og starte den igjen, eller starte maskinen på nytt for at pcen skal funke igjen. hva kan jeg gjøre for å unngå dette`? HP dv1190 Win XP 1 GB Ram Intel pentium 4 celeron Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 lenge siden du har formatert ? Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 lenge siden du har formatert ? 5644686[/snapback] ja ca 7 mnd siden Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det kan være greit å teste ut det evt.. Også om den går treigt generelt.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 du har noe som ligger å forstyrrer. på 7mnd hoper det seg opp med mye drit på pcen. formater og problemet vil mest sansynelig være borte. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det skal da ikke være nødvendig å formatere windows partisjonen etter 7 måneder med mindre brukeren er en rotekopp som installerer alt han finner på nettet? Prøv heller å fine årsaken til problemet. Det er vanskelig å komme med spesifikke råd uten å vite mer, men rydd opp i Temporære internettfiler. Sjekk hvilke prosesser som bruker CPU. Søk på Google. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er jo ikke alltid formatering som er den eneste løsningen her. Formatering ser jeg som siste utvei. For en måned siden gikk jeg innom registerkey og tuklet med masse greie (for at pcn skulle boote raskere, men det gjorde den neppe). Oppstarten tok 10 minutter og avslutningsprosessen tok lengre tid. Jeg prøvde først systemgjenoppretting(funket ikke) Så lastet jeg ned ccleaner og andre register-cleaner. Kjørte disse programmene og ble kvitt en del problemer. Tilslutt lagde jeg en ny admin konto og slettet den gamle, fordi da startet jeg med en ny registerkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå