oPeq Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fikk en oppgave på skolen som het: "Gjør greie for organisasjonenes rolle i det politiske system, og deres grunnlag i ideologier og interesser.(partiorganisasjoner, interesseorganisasjoner, ideelle organisasjoner). Dette skal bli til et foredrag på fem-ti minutt. Noen som vet om noe jeg kan si? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, men orker ikke skrive no. Skal svare deg i morgen. skriv om forskjellen på lobbyisme og korporativisme og drøft om det er ett demokratisk problem. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 "Jeg orker ikke gjøre oppgavene mine selv." Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Flyttet fra PRS - dessverre ikke noe leksehjelp å få i denne kategorien. Edit: En tråd er nok: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541721 Endret 22. februar 2006 av blacktower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg