oPeq Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fikk en oppgave på skolen som het: "Gjør greie for organisasjonenes rolle i det politiske system, og deres grunnlag i ideologier og interesser.(partiorganisasjoner, interesseorganisasjoner, ideelle organisasjoner). Dette skal bli til et foredrag på fem-ti minutt. Noen som vet om noe jeg kan si? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fikk en oppgave på skolen som het: "Gjør greie for organisasjonenes rolle i det politiske system, og deres grunnlag i ideologier og interesser.(partiorganisasjoner, interesseorganisasjoner, ideelle organisasjoner). Dette skal bli til et foredrag på fem-ti minutt. Noen som vet om noe jeg kan si? 5644596[/snapback] Hah, du går ikke tilfeldigvis på Kirkeparken vgs i Moss og har en Funderud som lærer? Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Nei, jeg gjør ikke det. Noen som har noe tips om hva jeg bør skrive om? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du kan jo nevne LO sin lobbyvirksomhet (med mindre jeg har misforstått oppgaven helt da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå