Gå til innhold

Et knippe brobilder

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste bilde - ok, men ble forsyrrende med treea på siden. Uten de hadde det vært meget bra!

Bilde 4 (bro som forsvinner i tåka) - Kunne tjent på litt tettere beskjering og muligens en cm mer på venstre side. Bortsett fra det. Jævla bra bilde !! Det likte jeg utrolig godt.

Resten var ikke så interessante bortsett fra at jeg ser du har tenkt før du har tatt de, og det er jo ikke til å kimse av.

Bilde4 var altså svært bra!

Lenke til kommentar

Som det fremkommer av noen nyere tråder – som denne, så vel som enkelte eldre, så blir det ganske uoversiktlig når trådstarter poster mange bilder i en tråd. Det tjener ikke helt forumets hensikt når man til stadig må opp for å se hva folk refererer til når de snakker om bilde 2 og 5. Det blir unødvendig tungvindt å forsøke å følge med.

Selv om bildene er relaterte så faller forumets hensikt litt sammen når det blir brukt mer som et galleri. Kanskje vi skulle hatt et galleriforum også..

Lenke til kommentar

Må si at alle bildene var stilige, og spesielt nr 4 var veldig bra! :thumbup:

Vil gjerne stille om motvekt til Autodidact og si at jeg har ingen problemer med at man legger ut flere bilder som er relatert til hverandre på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Likte best bilde 2 og 3.

Syns enkelt og greit bildene var fantastiske. Fargene var korrekte og stemningen var helt ekstrem

Bilde 1 var også ganske stemningsfullt, men hadde litt problemer med å se bakken. Kan godt være at det er skjermen på laptopen som gjør det, men om det kansje hadde vært noen detaljer i snøen så kansje bildet ville blitt ennda bedre?

Lenke til kommentar

Har flippa hue og brukt lomo-filter på bilde nr.1, detaljer i snøen kommer nok bedre frem på originalen med gult lys.

Sandesundbroen(i dette tilfellet) knytter Kvaløya og Tromsøya (Troms fylke) sammen.

Kan faktisk se huset der jeg bor på bilde 5 og 7.

En av landets "brofotonerder" sa at dette er blant landets mest fotogene broer.

Var en artikkel om det i DB eller VG for en tid siden.

Hva angår bildeserier/galleri, er dette feil plass og måte å ta det spørsmålet opp.

Originalen av bilde 1:

post-19430-1140619005_thumb.jpg

Lenke til kommentar

HJEMME! :D ...

du er jo så å si nabo med meg da! du bor på slettaelva? bor rett på andre sia av elva..

må bare si at det er noen av de nydligste bildene jeg har sedd av brua...

har liksom ikke tengt på den på den hær måten..

du har vel ikke noen bilder av gammel brua til håkøya?

Lenke til kommentar
HJEMME! :D ...

du er jo så å si nabo med meg da! du bor på slettaelva? bor rett på andre sia av elva..

må bare si at det er noen av de nydligste bildene jeg har sedd av brua...

har liksom ikke tengt på den på den hær måten..

du har vel ikke noen bilder av gammel brua til håkøya?

5669178[/snapback]

Bor på sørsiden av elva, ikke på Slettelva. :)

Har dessverre ingen bilder av gammelbrua til Håkøya

Bilde 2 og 3 var mine favoritter, utrolig stilig den tåkeeffekten på kvelden.

Digg!

5669379[/snapback]

Snø og 20sek. lukker. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...