Opus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fikk "broånden" over meg. Noen av bildene er av eldre dato. Den store broa, Sandesundbroa er nærmeste nabo og det ene bildet er tatt fra ytterdøra her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette var alle spennende bilder etter min smak. Likte spesielt det der broen snor seg inn i tåken, men i morgen liker jeg kanskje et annet bedre. Stilige konstruksjoner, broer. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Siste bilde - ok, men ble forsyrrende med treea på siden. Uten de hadde det vært meget bra! Bilde 4 (bro som forsvinner i tåka) - Kunne tjent på litt tettere beskjering og muligens en cm mer på venstre side. Bortsett fra det. Jævla bra bilde !! Det likte jeg utrolig godt. Resten var ikke så interessante bortsett fra at jeg ser du har tenkt før du har tatt de, og det er jo ikke til å kimse av. Bilde4 var altså svært bra! Lenke til kommentar
Sherekan Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Bilde 4, hvor er denne brua? Den så jo helt rå ut Fine bilder. Overnevnte var nok favoritten. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) det samme lurer jeg på, den ser bratt ut! Og hvilken er Sandesundbroa? (det er kanskje flere broer med samme navn for en av de er i Sarpsborg) Endret 21. februar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Hvor i landet broa står, kan dere få stusse litt på. Svaret står egentlig skrevet foran øynene på dere. Bilden av den "poppe" broen er tatt med et HP 850 btw. Et bilde til: Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Som det fremkommer av noen nyere tråder – som denne, så vel som enkelte eldre, så blir det ganske uoversiktlig når trådstarter poster mange bilder i en tråd. Det tjener ikke helt forumets hensikt når man til stadig må opp for å se hva folk refererer til når de snakker om bilde 2 og 5. Det blir unødvendig tungvindt å forsøke å følge med. Selv om bildene er relaterte så faller forumets hensikt litt sammen når det blir brukt mer som et galleri. Kanskje vi skulle hatt et galleriforum også.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Du henvender deg i alle fall til rett person her :!: Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Når man skal legge hodet på stabben (igjen), kan man like godt legge det foran den som har øksa.. Lenke til kommentar
kak Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Må si at alle bildene var stilige, og spesielt nr 4 var veldig bra! Vil gjerne stille om motvekt til Autodidact og si at jeg har ingen problemer med at man legger ut flere bilder som er relatert til hverandre på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hehe, jeg vet hvilken bro det er.... Stokmarknes Brua.. BTW: meget pene bilder.... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Likte best bilde 2 og 3. Syns enkelt og greit bildene var fantastiske. Fargene var korrekte og stemningen var helt ekstrem Bilde 1 var også ganske stemningsfullt, men hadde litt problemer med å se bakken. Kan godt være at det er skjermen på laptopen som gjør det, men om det kansje hadde vært noen detaljer i snøen så kansje bildet ville blitt ennda bedre? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Har flippa hue og brukt lomo-filter på bilde nr.1, detaljer i snøen kommer nok bedre frem på originalen med gult lys. Sandesundbroen(i dette tilfellet) knytter Kvaløya og Tromsøya (Troms fylke) sammen. Kan faktisk se huset der jeg bor på bilde 5 og 7. En av landets "brofotonerder" sa at dette er blant landets mest fotogene broer. Var en artikkel om det i DB eller VG for en tid siden. Hva angår bildeserier/galleri, er dette feil plass og måte å ta det spørsmålet opp. Originalen av bilde 1: Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hadde du fått med like mye av sporene på det redigerte bildet så ville det nok ha blitt mye bedre Jeg synes ihvertfall bildene dine var fantastiske enkelt og greit Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 HJEMME! ... du er jo så å si nabo med meg da! du bor på slettaelva? bor rett på andre sia av elva.. må bare si at det er noen av de nydligste bildene jeg har sedd av brua... har liksom ikke tengt på den på den hær måten.. du har vel ikke noen bilder av gammel brua til håkøya? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bilde 2 og 3 var mine favoritter, utrolig stilig den tåkeeffekten på kvelden. Digg! Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bilde 2,3 og 4 var utrolig fine. Ser nesten 3d-rendert ut. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Bilde 2 og 3 er knallbra! Good! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 HJEMME! ...du er jo så å si nabo med meg da! du bor på slettaelva? bor rett på andre sia av elva.. må bare si at det er noen av de nydligste bildene jeg har sedd av brua... har liksom ikke tengt på den på den hær måten.. du har vel ikke noen bilder av gammel brua til håkøya? 5669178[/snapback] Bor på sørsiden av elva, ikke på Slettelva. Har dessverre ingen bilder av gammelbrua til Håkøya Bilde 2 og 3 var mine favoritter, utrolig stilig den tåkeeffekten på kvelden. Digg! 5669379[/snapback] Snø og 20sek. lukker. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Dette bildet liker jeg ikke. Det er liksom feil. Forventer at du hadde brukt et annet utsnitt på det. Det skurrer skikkelig. VENT... Er jo derfor jeg liker bildet :D Skikkelig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå