SAGE Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvordan får jeg startet defragmentering i planlagte oppgaver? Jeg kommer meg til å starte dialogboksen for defrag., men hvordan skal jeg få den til å starte av seg selv? obs..win2000 Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Virkelig ingen som har peiling på dette??? Fins det en windows-ekspert her som i det minste vet om dette går an? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Bare lag en "planlagt oppgave" der du starter "C:windowssystem32defrag.exe x:", med 1 oppgave for hver "x" (x = partisjon/stasjonsbokstav). Pass på at du skriver inn administrator-passord i egenskapene for oppgaven. Dessuten kan du ikke kjøre to defrag-oppgaver samtidig. Pass defor på å avslutte defragmenteringen av c: før du eventuelt starter på d:. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har bare C:, så det skulle være greit. Men, når jeg skriver inn C:winntsystem32defrag.exe, så kommer jeg bare til dialogboksen der du får valget mellom "analyser" og "defragmenter"...den setter ikke igang automatisk. Vil den gjøre det hvis jeg setter "C:" tilslutt?? altså: C:winntsystem32defrag.exe C: ? takker for hjelpen Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 16:24, skrev SAGE:...Vil deng jøre det hvis jeg setter "C:" tilslutt?? altså: C:winntsystem32defrag.exe C: ? Hvorfor ikke prøve selv før du spør? :wink: Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Vel, for det første finner jeg ikke noen defrag.exe. Jeg bruker dfrgntfs.exe, både med og uten C: ... Uansett så får jeg feilmeldingen "kommandolinjebruk av defragmentering støttes ikke". Er det noen måte å gjøre dette på?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå