Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hey, nå holder jeg på med en ny modd igjen dette er bare til en kompis da. Jeg får også visse fordeler eller verdier av dette da Så nok snakk, over til bildene Dette var foresten motivet, et bilde han fant på google som han fikset litt på slik at en del av vinden ble borte og hvitfargen ble mye sterkere. Til nå så har jeg bare fått gravert motivet ca 70% ferdig i tilvalgsfagen på skolen i dag, men fy for en jobb. Masse miniatyr detaljer! The engravng 70% finish Så hva syns dere om graveringen da? Ting som gjennstår: - Kutte ferdig vinduet i døra, skal være sånn ridder-skjold form på det - Kutte et vindu i frontdøren og gravere "link" på det (han fra zelda spillet) Endret 22. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 det så rett og slett vilt ut Utrolig fett motiv og vilt at du greier det.. Stå på Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ser fett ut dette, du har skillz i gravering, det har du vist gang på gang! Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette her må jeg si var PENT... I like I like. mvh arne Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 WOW! Du har søren fått deg skillz i gravering, hukser når du holdt på med BP (black Pearl) Stå på sikker på at du ikke har lyst å gjøre noe slikt for din egen pc? Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Takker for alle rosen Jo det er veldig fristende, men det vil desvere ikke passe inn. men fronten kan sikkert få noen fette motiver pluss logoen da på Black Pearl Kanskje jeg skal lage et vanlig vindu til BMB og bare gravere flammene på i stede da? siden dere mener jeg har skillz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hadde vært drit kult! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 siden dere mener jeg har skillz 5644649[/snapback] Du veit jo selv at du har skillz - Siden du ga meg link til dette på MSN mener jeg... Godt arbeid, well done! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 siden dere mener jeg har skillz 5644649[/snapback] Du veit jo selv at du har skillz - Siden du ga meg link til dette på MSN mener jeg... Godt arbeid, well done! 5644842[/snapback] Takker, ikke for å skryte men jeg ble fornøyd selv med ressultaet så langt selv Håper dere liker resultatet da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Nok en gang beviser du din presiosjons og konsentrasjonsevne som resulterer i praktfulle graveringer.. Kjempebra Klikka! Du kunne nesten starta butikk for sånt, gravering for hånd.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Nok en gang beviser du din presiosjons og konsentrasjonsevne som resulterer i praktfulle graveringer.. Kjempebra Klikka! Du kunne nesten starta butikk for sånt, gravering for hånd.. 5645799[/snapback] Takker, slikt varmer å høre. Gleder meg bare til jeg skal gravere flammene på BMB nå Hvis jeg blir i form i dag så skal jeg gravere dette ferdig og kutte ut vinduet. kanskje jeg gidder å jobbe med fronten også da Kanskje det er penger å tjene på det? Edit: Skal oppgradere førsteposten med bedre bilder om 10-15 min (må bare laste de opp først.) Endret 22. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Der sinnsykt bra ut... Brukte dremel? er det sånn du mener med ridder-skjold? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 skitt glemte bildet... hehe Ridder_skjold.bmp Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Der sinnsykt bra ut... Brukte dremel? er det sånn du mener med ridder-skjold? 5647001[/snapback] Takker, ja jeg brukte dremel skal ta bilde av bittene jeg brukte Fikk ikke det der bildet ditt til å fungere, men ikke lagre i bmp! slik ser skjoldet ut Endret 22. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 var omtrent sånn jeg tenkte ja... blir Sinnsykt kult KUTGW! Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det blir vilt ja Blir fett å se døra ferdig.. kanskje med noe lys inni der og? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 var omtrent sånn jeg tenkte ja... blir Sinnsykt kult KUTGW! 5649135[/snapback] Takker Det blir vilt ja Blir fett å se døra ferdig.. kanskje med noe lys inni der og? 5649146[/snapback] Takker, joda. bilder vil komme snart når jeg blir ferdig. Seff blir det lys Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Update Fikk gjort litt på døra i dag Markerte opp det jeg skulle kutte med stikksaga. Så hadde jeg kuttet, filt og pusset litt. Så graverte jeg ferdig. Så limte jeg plexien fast med badroms silikon Så snudde jeg døren Jeg tror jeg blir nødt til å ta en variant ala' det DJ Ovin gjorde med sitt kabinett Endret 26. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 *ler* Kjempebra gjort det! Men men, alt kan fikses.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 *ler* Kjempebra gjort det! Men men, alt kan fikses.. 5672733[/snapback] Haha jeg veit men det ble jo veldig brqa bare at det ble opp ned da Skal kutte et støre skjold med et mindre skjold inn, så kutter jeg plexien slik at passer Men jeg må bare si at jeg er stolt over den der dragen og det skjoldet likte jeg : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå