Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Jeg lurer på noen ting. Jeg har nettopp startet med dette spillet, har blitt wannabe, og jeg har nettopp blitt utpresset for første gang av en som også er wannabe, hva gjør jeg nå, tar tilbake, venter eller ikke noe som helst? Kan noen her forklare åssen jeg går frem på fight club, hvor lenge man skal trene, og hvordan man går frem når man skal ta en kamp. På det første oppdraget skal man jo skaffe 100 sofaer, hvor lang tid tar det oppdraget? Har dere noen tips på hva man burde gjøre på starten av dette spillet for å komme bra igang med penger osv? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Om noen utpresser deg er det bare til å drite i det. Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Om noen utpresser deg er det bare til å drite i det. 5644338[/snapback] Ok, så jeg skal ikke ta tilbake på den personen, lønner det seg å sette inn penger i banken etterhvert som man tjener da, eller ha alle pengene ute mens man holder på? Har du noen flere tips? Endret 21. februar 2006 av Call_Boy Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Har dere noen flere tips på hva man burde gjøre på starten av spillet for å komme ordentlig igang, er idag wannabe. Haper at noen her kan hjelpe meg med tips på forskjellige ting som er bra å gjøre. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 les nordic mafia tråden over 100 sider der nå hvis du har pengene i banken blir du ikke presset for de oppdraget tar ganske lang tid du kan frakte 10 om gangen frem tilbake=3 t*10=30 timer hvis du spiller hele tia på fight klubb må du trene deg opp til ganske høy level før du har sjangs Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 les nordic mafia tråden over 100 sider der nå hvis du har pengene i banken blir du ikke presset for de oppdraget tar ganske lang tid du kan frakte 10 om gangen frem tilbake=3 t*10=30 timer hvis du spiller hele tia på fight klubb må du trene deg opp til ganske høy level før du har sjangs 5644650[/snapback] Ok. Hvor finner jeg denne nordic mafia tråden da? Så jeg skal ikke ta tilbake på han som har utpresset meg da? Lønner det seg å stjele biler, rane banker og spare til en hasjplantasje da? Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 les nordic mafia tråden over 100 sider der nå hvis du har pengene i banken blir du ikke presset for de oppdraget tar ganske lang tid du kan frakte 10 om gangen frem tilbake=3 t*10=30 timer hvis du spiller hele tia på fight klubb må du trene deg opp til ganske høy level før du har sjangs 5644650[/snapback] Ok. Hvor finner jeg denne nordic mafia tråden da? Så jeg skal ikke ta tilbake på han som har utpresset meg da? Lønner det seg å stjele biler, rane banker og spare til en hasjplantasje da? 5644683[/snapback] Fant nordic mafia tråden nå Tar gjerne imot noen nybegynner tips på hva man burde gjøre for å komme best mulig igang Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 les nordic mafia tråden over 100 sider der nå hvis du har pengene i banken blir du ikke presset for de oppdraget tar ganske lang tid du kan frakte 10 om gangen frem tilbake=3 t*10=30 timer hvis du spiller hele tia på fight klubb må du trene deg opp til ganske høy level før du har sjangs 5644650[/snapback] Ok. Hvor finner jeg denne nordic mafia tråden da? Så jeg skal ikke ta tilbake på han som har utpresset meg da? Lønner det seg å stjele biler, rane banker og spare til en hasjplantasje da? 5644683[/snapback] Fant nordic mafia tråden nå Tar gjerne imot noen nybegynner tips på hva man burde gjøre for å komme best mulig igang 5644767[/snapback] Lurer på en ting til, er det noen slutt på dette spillet egentlig, eller kan man spille ubegrenset tid? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan nok tenke meg at Nordic Mafia fikk mange nye spillere i går etter dagbladets oppslag om webcam striptease :!: Lenke til kommentar
Call_Boy Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Kan nok tenke meg at Nordic Mafia fikk mange nye spillere i går etter dagbladets oppslag om webcam striptease :!: 5646173[/snapback] Hvor mange fighter level er det, og når er det man faktisk begynner å vinne kamper? Lenke til kommentar
olzeren Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Jeg lurer på noen ting. Jeg har nettopp startet med dette spillet, har blitt wannabe, og jeg har nettopp blitt utpresset for første gang av en som også er wannabe, hva gjør jeg nå, tar tilbake, venter eller ikke noe som helst? Kan noen her forklare åssen jeg går frem på fight club, hvor lenge man skal trene, og hvordan man går frem når man skal ta en kamp. På det første oppdraget skal man jo skaffe 100 sofaer, hvor lang tid tar det oppdraget? Har dere noen tips på hva man burde gjøre på starten av dette spillet for å komme bra igang med penger osv? 5644330[/snapback] hei jeg heter hero gun på nm jeg trenger penger kan jeg få noen mill.?? plz Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi har en tråd som er 2 plasser ovenfor som heter Noen som spiller nordic mafia her? eller noe sånt hvorfor ikek bare diskutere der...? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Siden trådstarter har funnet den store tråden stenges denne . Vi klarer oss med 1 stor tråd om akkurat dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg