Gå til innhold

mange nye bilder bra farcry instinct predator!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har jeg spilt en del far cry på 360, og det er en rimelig direkte port av xbox-versjonen. grafikken er faktisk ikke så mye bedre, bare mye skarpere selvsagt. og vannet er helt nytt - og nydelig. dessverre har jeg ikke fått prøvd den tilleggspakken, som faktisk er nytt materiale, den er ikke med på disken min. jeg er litt usikker på om 360-versjonen av far cry faktisk blir noe å satse på, sånn som jeg ser det i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
på FC I på Xbox, var det med mutanter der ? eller var det bare mennesker? håper IKKE mutantene kommer tilbake på FC IP

5649222[/snapback]

samme her, liker ikke mutantene. Om det er aper eller ikke spiller ingen rolle,liker dem rett og slett ikke :no:

Kan ha noe med at jeg skvetter som faen noen ganger :hmm:

Lenke til kommentar
på FC I på Xbox, var det med mutanter der ? eller var det bare mennesker? håper IKKE mutantene kommer tilbake på FC IP

5649222[/snapback]

samme her, liker ikke mutantene. Om det er aper eller ikke spiller ingen rolle,liker dem rett og slett ikke :no:

Kan ha noe med at jeg skvetter som faen noen ganger :hmm:

5690627[/snapback]

Hehe. Samme her. Skvetter som faen av de jævla mutantene. Spilte Far Cry på PC. Men spilte det bare til mutantene kom. Gjorde først banene mange ganger om igjen isteden.. Blir så skvetten av mørke grotter å skumle mutanter :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...