Glipp Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei.. da har det komme MASSE nye screenies av Farcry I-P du finner de alle her bla litt nedover og velg screenshots I, II. III osv.. masse stilige bilder.. dette ser overaskende bra ut IMO Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Synd dette kun kommer til XBox 360 :/ men det ser pent ut. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pent.. Og et lite spørsmål: jeg har fått for meg meg at dette er samme spillet som kom til Xbox (Far Cry Instincts), + den nye expansionen som snart kommer til gamle Xboxen.. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 alt untatt mannen så meeeeeget bra ut Det vannet er nok det beste vannet som har kommet grafisk. Nam nam Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 nydelig. eneste nedtur er at jeg hater fps på konsoll. mus og tastatur er myye bedre imho. Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Syntes det var klin likt det originale jeg =/ ikke imponert, men gleder meg fordet Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 nydelig. eneste nedtur er at jeg hater fps på konsoll. mus og tastatur er myye bedre imho. 5645315[/snapback] Må si meg veldig enig i det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tråd flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Far Cry". Lenke til kommentar
wise Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 nå har jeg spilt en del far cry på 360, og det er en rimelig direkte port av xbox-versjonen. grafikken er faktisk ikke så mye bedre, bare mye skarpere selvsagt. og vannet er helt nytt - og nydelig. dessverre har jeg ikke fått prøvd den tilleggspakken, som faktisk er nytt materiale, den er ikke med på disken min. jeg er litt usikker på om 360-versjonen av far cry faktisk blir noe å satse på, sånn som jeg ser det i dag. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper deg siktet kan skrus av og på eller justeres....! Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 på FC I på Xbox, var det med mutanter der ? eller var det bare mennesker? håper IKKE mutantene kommer tilbake på FC IP Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 på FC I på Xbox, var det med mutanter der ? eller var det bare mennesker? håper IKKE mutantene kommer tilbake på FC IP 5649222[/snapback] samme her, liker ikke mutantene. Om det er aper eller ikke spiller ingen rolle,liker dem rett og slett ikke Kan ha noe med at jeg skvetter som faen noen ganger Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 på FC I på Xbox, var det med mutanter der ? eller var det bare mennesker? håper IKKE mutantene kommer tilbake på FC IP 5649222[/snapback] samme her, liker ikke mutantene. Om det er aper eller ikke spiller ingen rolle,liker dem rett og slett ikke Kan ha noe med at jeg skvetter som faen noen ganger 5690627[/snapback] Hehe. Samme her. Skvetter som faen av de jævla mutantene. Spilte Far Cry på PC. Men spilte det bare til mutantene kom. Gjorde først banene mange ganger om igjen isteden.. Blir så skvetten av mørke grotter å skumle mutanter Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Var ikke noe bedre grafikk enn på PC. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Var ikke noe bedre grafikk enn på PC. 5737632[/snapback] Alt utenom vannet, ja. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja, utenom vannet. Men resten var lite imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå