darkness| Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Det har du sett mange ganger før. 5645687[/snapback] Kan en mann noensinne få nok av deg Kine? 5645699[/snapback] Spør eksene mine, så kan de sikkert gi deg et svar på det Dessuten så har jeg ikke bilde her siden både http://bergen.mislykket.no er nede, og jeg ikke har webserver lenger :/ Endret 22. februar 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Kan du sende på mail da darkness? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Poenget var jo at jeg ikke har bilde på jobb. Dessuten var det jo AnAnAs du skulle finne ut om var singel Endret 22. februar 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Poenget var jo at jeg ikke har bilde på jobb. Dessuten var det jo AnAnAs du skulle finne ut om var singel 5645789[/snapback] Aha. Visste ikke at du var på jobb. Trodde du satt i morgenkåpen med en kopp te, mens du surfa litt på nyheter og forumet. Så feil kan man ta.... Sorry Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Åpne så mange poster som mulig på en side og søk etter AnAnAs med ctrl + f om du bruker IE.. Med Opera, FF osv aner jeg ikke, spør Dieseln.. :!: Dessuten, hvis du finner sitater av folk er det jo ikke så langt unna innlegget deres.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hippie: Er ikke så viktig det her.... Det ramla inn masse bilder av darkness på PM fra ulike brukere. Noen av de meget dristige Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Haha, okeydokey.. *gjesp* Ble tidlig i dag, gitt.. :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Haha. Jaja. De er nok kjempegamle, og nå er jeg helt annerledes. Jeg veier 90kg og har ikke hår på hodet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Haha. Jaja. De er nok kjempegamle, og nå er jeg helt annerledes. Jeg veier 90kg og har ikke hår på hodet. 5645981[/snapback] Herlig Har en fetisj for store stygge damer uten hår. De bruker nemmelig å spandere når vi er ute. Snakker vi date eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er opptatt, så det må bli i et annet liv. Men jeg lover å spare meg for deg i neste liv. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Well, buhuu. Da må hun tenke seg om før hun slenger ut bilder da. For alt vi vet så kan hvert eneste bilde av henne ligge på 1000 webservere rundtom i verden. 5645638[/snapback] For min del kan gjerne hele verden ha tilgang til bildene mine, jeg bryr meg ikke så mye og det gjør faktisk ikke så mange andre heller. Hvis du vil ha bilder oivind kan du gi meg mailadressen din, så kan jeg sikkert sende over noen. Hadde vært lettere å sende meg en PM da vettu Har forresten ikke tilgang til kamera nå, så da blir det isåfall gamle bilder. Snakker alle om AnAnAs? Er hun så pen? Nope, det har nok heller noe med typen bilder jeg har postet før. Endret 22. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det var ein liknande tråd for ikkje så lenge sidan. Der kom det fram at det ikkje går an å søke etter brukarar i ein tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=528441&hl= Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Qoutet fra den stengte tråden ttt linket til: Nei det er ikke mulig og søke såpass avansert 5488353[/snapback] Hvorfor ikke lage det slik? Er det veldig vanskelig? Når dere har fått fikset på databasen deres og alt det styret der, ønsker jeg at dere skal støtte følgende: Dette er noe jeg også har etterspurt tidligere i denne tråden. Jeg syns det er litt dumt at vi stadig ser at dere "noterer" ønsker fra oss brukere, men at vi sjelden opplever dem. Dette er i alle fall noe jeg enda ønsker. Håper ønsket nok en gang blir vurdert og skrevet ned. Endret 19. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg